klein bultje bij de penis

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi

Ik maak me waarschijnlijk druk om niks, maar sinds een tijdje bijt mijn hond aan zijn staart en zijn kont, en soms bijt hij ook in zijn ballen :/

Ik ben naar de dierenarts geweest en die zei dat het een klein wondje kon zijn dat jeukte, dus heeft hij een cortisonenprik (geloof ik) gekregen, maar er is niets veranderd.

Ik ben teruggegaan naar de dierenarts en we hebben besloten om hem medicatie te geven om hem mentaal wat rustiger te krijgen, omdat ze denkt dat het een psychisch probleem is.

Maar hij blijft maar bijten.

Vandaag zag ik bij het thuiskomen van mijn werk twee kleine bultjes midden op zijn geslachtsdeel.

Ik heb echt geen idee of dit normaal is of niet?

Zou iemand me kunnen vertellen waarom mijn hond zichzelf zo bijt en of die verdikking bij zijn geslachtsdeel normaal is?

klein bultje bij de penis

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

22 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • A
    Agaathefzk Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, mijn Jack Russell van bijna 2 jaar heeft hetzelfde als op de foto, maar dan met maar één bultje dat wat minder dik is. Ik merkte dat hij aan die plek likt... ik heb het idee dat hij gestoken is. Hij heeft geen erectie, maar op de plek van dat bultje ziet het er echt heel erg uit. Kunnen jullie me helpen?! Laat me weten of een van jullie dierenartsen hier misschien iets over heeft gezegd. Bedankt!

Vertaald Frans
    A