Gek gedrag met haar "knuffel"

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Ik probeer te begrijpen waarom Fiona zich zo "gedraagt" met haar knuffel. Ze heeft een paar dagen geleden een nieuwe knuffel gekregen en ze doet er heel raar mee.

Ze heeft hem niet gesloopt (wat echt zeldzaam is) en ze is er juist super voorzichtig mee.

Ze verstopt hem achterin haar bench en gaat er bovenop liggen zodat niemand hem kan afpakken. Ze kruipt ermee onder de dekens met de knuffel in haar bek, en als we het wagen om hem af te pakken, springt ze tegen ons op en begint ze te piepen tot we hem teruggeven.

Uiteindelijk spelen we niet echt met haar met deze knuffel, want ik heb het idee dat ze er helemaal gek van wordt.

Dan pakt ze hem weer in haar bek, loopt ze door het hele huis en zoekt ze naar HÉT perfecte plekje om hem te verstoppen en om zelf ook bij hem te schuilen.

Als ze het juiste plekje niet kan vinden, begint ze te piepen en loopt ze zenuwachtig rondjes.

Heeft iemand hier een verklaring voor?

Hier wat foto's:

Gek gedrag met haar "knuffel"

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

70 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Tania28
    Tania28 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Bij Génésys zijn de tepels groot en toen de dierenarts voelde, kwam er melk uit.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ah, ik heb de reacties gelezen. Als ze geen dikke tepeltjes heeft, zou het dus best kunnen dat er niets aan de hand is, maar je moet het nog even afwachten... Ik hoop in ieder geval niet voor haar dat ze schijnzwanger is.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ja, ik ben gisteren bij hem langs geweest, bedankt :)

Maar goed, we zien vrijdagochtend wel wat de dierenarts zegt, het is nu gewoon even afwachten

Vertaald Frans
    Tania28
    Rapporteren

Ja, er wordt inderdaad gezegd dat je hun knuffeltje weg moet halen, dus dat heb je goed gedaan.

Wat die dikke tepels betreft, ik denk ook wel dat daar verschillende stadia in zijn.

Kijk, misschien heb je dit artikel al eens gelezen:

https://wamiz.nl/hond/advies/1930/schijnzwangerschap-bij-honden-hoe-herken-je-het-en-wat-kun-je-doen

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Bedoel je dat dit de komende dagen kan gebeuren?

Ik heb haar "knuffel" weggehaald terwijl ze met mijn man aan het wandelen was. Ik heb hem weggelegd, maar toen ze terugkwam, zocht ze hem overal... Ik heb haar toen een kluif gegeven en met haar gespeeld, dat leidde haar een beetje af en daarna ging het wel weer.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik heb naar haar tepels gekeken, en ik heb niks geks gemerkt vergeleken met normaal...

Vertaald Frans
    Tania28
    Rapporteren

De dikste tepels aan het begin van een schijnzwangerschap zijn de twee die het dichtst bij de vulva zitten. Dat heb ik ook met génésys.

En maak je geen zorgen als ze nu nog niet gesteriliseerd is, de dierenbescherming kan je heus wel vertrouwen! 🙂

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Yep, ik heb hetzelfde artikel gelezen als jij ^^

Ik laat het jullie nog wel weten, geen probleem

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ja, volgens mij kan het inderdaad wel even wachten, je hebt gelijk... Als de tepels opgezwollen zijn, moet je ze vooral niet "masseren", pas daar mee op.

Houd ons op de hoogte.

Een aai voor Fifi :)

Vertaald Frans
  • 40 reacties van 70

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!