Mijn puppy van 4 maanden gooit constant zijn waterbak om

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

Zoals de titel al zegt, vindt mijn puppy het 'leuk' om zijn waterbak om te gooien en er daarna mee te spelen (door hem in zijn bek te nemen, ermee rond te lopen of hem in zijn mand te leggen).

Als ik erbij ben is het niet zo'n probleem, dan geef ik hem weer water en zeg ik 'NEE', dan stopt hij wel. Maar hij doet het soms ook als hij alleen thuis is en dan is er niemand om hem vers water te geven...

p.s.: Hij heeft superveel speeltjes, dus ik snap echt niet waarom hij dit doet :D

p.s. 2: Wat is volgens jullie de beste manier om te zorgen dat hij hiermee stopt?!

Alvast bedankt! ^^

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

12 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Sofi771
    Sofi771 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Je zou voor een frisbee kunnen gaan, misschien vindt hij dat wel leuk. Anders is een zware voerbak van keramiek vaak ook al genoeg. Ik herhaal de vraag van Deanerys over het materiaal nog even: is die van RVS?

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Van wat voor materiaal is de voerbak?

Vertaald Frans
  • 12 reacties van 12

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!