Mand vernielen

O
Oel_66 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Ik ben de trotse baas van een klein golden retrievertje van precies 6 maanden. Het is een schatje van een teef, heel gehoorzaam, speels en boordevol energie. Alleen loop ik tegen een probleem aan.

Hoewel ze in huis nog nooit iets heeft vernield, lukt het me maar niet om een mand te vinden die bij haar past, want dat lijkt haar uitlaatklep te zijn. Ik leg het even uit:

Eerste mand: een vrij kleine, goed gevulde puppymand. Die hield het een maand vol voordat ze hem begon te slopen en het schuim erbinnen op te eten. Oké, ze was een puppy aan het tandwisselen, dus ik heb hem vervangen door een groot kussen. Dat hield het drie dagen vol voordat ze het schuim er weer uit begon te trekken. Daarna ben ik overgestapt op fleecedekens. Maar die pikt ze aan de randen aan, en als ze haar behoefte doet trek ik de draden van de deken eruit... Dus toen maar een harde plastic mand geprobeerd, maar daar gaat ze niet in liggen omdat er niets zachts in zit.

Ze mag niet op de bank, wat ze keurig respecteert, maar daardoor heb ik wel het gevoel dat ze nergens fatsoenlijk kan slapen en gewoon op de koude vloer belandt.

Hebben jullie dit ook meegemaakt (ik ga ervan uit van wel 😄) en tot welke leeftijd duurt dit eigenlijk? Of kunnen jullie me een onverwoestbaar slaapplekje aanraden?

Alvast bedankt!

Mand vernielen

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

11 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Munch
    Munch Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Jij bent de enige die zich daar druk om maakt!^^

Een hond slaapt prima zonder kussen. Misschien heb je wel wat vloerkleden waar ze op kan gaan liggen zodat ze geen last heeft van de koude vloer, maar op dit moment is het (naar mijn mening) echt niet nodig om hier een heel trainingstraject van te maken. Ze ziet haar mand als speelgoed? Nou, prima dan! Gewoon geen kussen meer!😁

Zeker omdat het weer zonde van je geld is zodra ze even de fout in gaat!

Over een maand of 2, 3, 4, 5 of zelfs 6 (tegen de tijd dat ze wat minder onvoorspelbaar is) geef je er gewoon weer eentje en dan gaat ze hem vanzelf wel gebruiken waar hij voor bedoeld is!

Vertaald Frans
  • 11 reacties van 11

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!