Roze plekje op de snuit van mijn hond
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ik heb net even gekeken en de plek is weg ☺ ze heeft waarschijnlijk ergens tegenaan geschuurd.
Ik raad je aan om dit even aan de dierenarts te laten zien, voor het geval het een allergische reactie is.
Oké, bedankt voor de tip! Ik zal het aan de dierenarts vragen. Wat die ziekte betreft: dat was een gerucht van iemand die zei dat er in juli of augustus bij mij in de stad zo'n virus rondging. Maar ja, het kan natuurlijk van alles zijn...
Als het pas sinds kort is verschenen, is dat inderdaad wel vreemd...
Ik wilde je niet beledigen met mijn eerste antwoord, maar soms zien we hier gevallen van mensen die zich ongerust maken over dingen die eigenlijk heel normaal zijn...
Ik zou je niet kunnen zeggen waar het door komt, maar als je je zorgen maakt, bel dan gewoon even je dierenarts om de situatie uit te leggen. Die kan je dan vertellen of het nodig is om snel langs te komen of dat het wel even kan wachten. Ik zou niet weten welk virus dit zou kunnen doen (en al helemaal niet iets dodelijks???), maar ik ben geen dierenarts ^^...
Vitiligo zou misschien zo kunnen beginnen, maar dat is niet dodelijk en als ik me niet vergis is het een auto-immuunziekte.
[quote=Malkia Hier is een foto van de roze plek die twee dagen geleden op een vreemde manier verscheen. En trouwens, ik wil nog even vermelden dat het een vrouwtje is.

Nee hoor, zijn snuit is zwart en ziet er platgedrukt uit. Het is 2 à 3 dagen geleden ontstaan. Ik stuur je vanavond rond 19:00 - 20:00 uur een foto.
Nu even niet, maar vanavond wel hoor! Ik zet hem er vanavond nog voor je op.
Of is het gewoon de kleur van z'n snuit op die plek?
Heb je misschien een foto?
9 reacties van 9