Pup die vooruit loopt tijdens het poepen
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Hoi! Voor iedereen die het zich afvraagt: bij sommige puppy’s is het helemaal niet erg. Ze vinden spelen en de wereld ontdekken veel belangrijker en nemen simpelweg de tijd niet om even rustig te gaan zitten. Daarom lopen ze door terwijl ze hun behoefte doen. Als je hond al volwassen is, is het gewoon een aangeleerde gewoonte. Dit gedrag komt vaak voor bij hondenrassen die heel actief zijn.
Die van mij ook ^^
Mijn puppy doet precies hetzelfde, hij poept echt in etappes. Hij gaat zitten, loopt een stukje verder en gaat een paar centimeter verderop weer zitten, net zo lang tot hij besluit dat hij klaar is -_- Het lijkt wel alsof hij Klein Duimpje speelt!
Mijn hond is 7 jaar en ik denk dat ze last had van verstopte anaalklieren. Zou ze tegelijkertijd ook een plasprobleem gehad kunnen hebben? Ze plaste ongeveer twee maanden lang overal in huis, maar inmiddels is het weer normaal. Ik zou het alleen graag willen begrijpen. Bedankt, j petit
Mijn hond poept al lopend en ze plast vaak ook terwijl ze loopt, soms tilt ze zelfs haar poot op als ze niet loopt.
Nou, weet je... die van mij plast met z'n poot omhoog en poept tegelijkertijd... het kan dus nog wel gekker dan die van jou, denk ik!
https://www.youtube.com/watch?v=zlQPckn6OZw
Deze is echt het ergst xD
Mijn hond doet dat ook
7 reacties van 7