Kruising Franse bulldog - stafford advies

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hallo allemaal

Ik heb al eerder een bericht geplaatst voor wat opvoedingstips voor mijn nieuwe puppy Kaicha, een kruising tussen een Franse bulldog en een stafford.

Ik heb al een husky van 3 jaar oud... maar het lijkt erop dat de gezondheid van een bulldog wat kwetsbaarder is.

Kunnen jullie me vertellen of jullie tegen specifieke problemen zijn aangelopen? Of ik ergens extra op moet letten?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit ras niet echt ken. Ik heb haar overgenomen van een gezin dat haar naar het asiel wilde brengen 😕 ze is 4 maanden oud...

Bedankt voor jullie waardevolle tips!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

25 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • S
    Soso3578 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ik kom even een update geven.. Als het baasje van deze schattige pluizenbol😁

Ze groeit goed en die oren zijn nog steeds even groot😅

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik dacht precies hetzelfde over die oortjes! Houdt ze die altijd zo rechtop?

Vertaald Frans
    Bobkat
    Bobkat Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Is hij niet ook een kruising met een konijn?

LOL hij is in ieder geval echt schattig, ik vind die grote oren van hem geweldig

Het zou leuk zijn als je ons over een tijdje weer een update geeft om te zien hoe hij opgroeit en hoe hij zich fysiek ontwikkelt :)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Nog zo'n zacht rubberen baby'tje...

Uiteindelijk is het een flinke buldog geworden die goed ademhaalt, echt niet verkeerd deze kleine kruising :-)

Vertaald Frans
    Damsdams
    Damsdams Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

(nu rechtop^^)

Dit is niet eens meer schattig te noemen op dit niveau..😯😌

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

@ Ulthia

Ah oké! Bedankt voor de info! 😉

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

@Amie de Boxers ja hoor, ze zijn gevoelig voor hernia's omdat het een zogenaamd chondrodystroof ras is. Dat is een lastig woord, maar het betekent dat ze last kunnen krijgen van kraakbeendegeneratie 😉 Laten we hopen dat deze schattige pluisbol er geen last van krijgt 😍

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Dit is mijn meisje😁

Bedankt voor jullie reacties

Ze is echt een schatje.. Heel levendig, maar ze snapt het snel 😊

Mijn husky is een beetje jaloers omdat ze erg bezitterig naar mij toe is, maar het gaat wel 😊

Vertaald Frans
  • 20 reacties van 25

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!