Zien honden geesten?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Goedenavond,

Een vraag die je vast en zeker vreemd zult vinden... lol

Denken jullie dat honden geesten aanvoelen of zien..?

Ik zal het even uitleggen: mijn pup van 5 maanden gaat soms op haar achterpoten staan en staart dan naar een punt in huis of naar het plafond... Ze blijft dan heel rustig en stokstijf zitten gedurende een paar seconden.

Nou, daar is mijn zweverige vraag dan lol! Fijne avond

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

14 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

"Het is bewezen": Ik zou wel eens willen weten wanneer, door wie en vooral hoe. Kijk, ik snap best dat bepaalde dingen je kunnen laten denken dat dieren "geesten" zien, maar om nu te beweren dat het een absolute, wetenschappelijk bewezen waarheid is... laten we niet overdrijven.

Toegeven dat honden en katten entiteiten zien, zou betekenen dat we erkennen dat ze biologisch en anatomisch gezien over visuele vermogens beschikken waar wij totaal geen weet van hebben, simpelweg omdat we ze zelf niet hebben. Best lastig om dat met een wetenschappelijk experiment te bevestigen dus.

Dat gezegd hebbende, Boubie, als je enig zwart-op-wit bewijs hebt dat dit echt door een serieus wetenschappelijk onderzoek is aangetoond, dan lees ik dat heel graag.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Mijn hond boeit het echt helemaal niks of er nu geesten zijn of niet! Zo baas, zo hond.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ja, het is bewezen dat honden EN zelfs katten geesten kunnen zien.

Molly begon opeens overal in de woonkamer rond te kijken en rende dan de gang in, om vervolgens in paniek weer de woonkamer in te komen rennen... Het schijnt dat er een geest in mijn huis zit, maar goed, ik ga het hier verder niet over het paranormale hebben.

Fijne avond! :)

Ja, ik ben hier ook niet om over het paranormale te praten, maar ik vond haar gedrag zo vreemd... ik begrijp het nu wat beter... en tja, eigenlijk is het achteraf gezien best een goede vraag. Mijn beschermengel lijkt haar in ieder geval niet bang te maken... ze blijft heel rustig!

Vertaald Frans
  • 14 reacties van 14

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!