Mijn hond (een griffon-kruising) is dol op piepballen zoals deze

Zaterdag heeft ze er een tijdje op zitten kluiven en heeft ze hem gesloopt, maar ik had echt niet verwacht dat ze het zou doorslikken. Het lukte me niet om het op tijd van haar af te pakken :(. Dit is de laatste keer dat ik haar zoiets geef om mee te spelen. De bal was paars met wit.
Ze drinkt, eet normaal en speelt, ze doet eigenlijk heel gewoon. Gisteravond was ze een beetje verstopt en vanochtend heeft ze een flinke hoop gedaan. De ontlasting was wat hard, ik denk dat de stukjes er nu uit beginnen te komen!
Mensen zeggen tegen me dat ik me niet druk moet maken omdat honden wel vaker van alles vreten... maar ik kan het niet helpen, ik ben gewoon ongerust. Ik heb van alles op internet gelezen en ik ben bang voor wat er met m'n hond kan gebeuren.
Ik heb vanochtend de dierenarts gebeld. Hij zegt dat ik me niet al te veel zorgen hoef te maken; omdat ze een middelgrote hond is (18-20 kg), zou het wel loslopen. Maar het is toch beter om een echo te laten maken om te zien of alles eruit is. We hebben om 15:45 uur een afspraak.
Ik wil gewoon het zekere voor het onzekere nemen.