Opgezwollen roze lip
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Hoi, mijn hond heeft de afgelopen dagen precies hetzelfde... heb je hier al iets over gevonden? Bedankt!
Normaal gesproken is het zwart van kleur en valt het niet zo op als de...
Hoi!
Mijn hond heeft precies hetzelfde!
Heb je al antwoord gekregen?
Bedankt!
Soms kan een hoektand de lip een beetje "opzij duwen", waardoor het daar wat rozer ziet. jyrkhos heeft dat aan één kant door die grote hoektand boven.
Maar of dat hier ook hetzelfde is...
In elke hondenbek zitten wel van die kleine dingetjes ^^

Euh... Eveflash, ik zie op je foto geen gezwollen lip, maar gewoon die gekartelde randjes die alle honden rond hun bek hebben. Ik snap niet zo goed waar je je nou precies zorgen over maakt.
Ik heb het idee dat het te maken heeft met het wisselen van de tanden, maar het ligt eraan hoe oud je honden zijn...
Mijn hond heeft precies hetzelfde!

Wat is dit? Het jeukt niet en het doet geen pijn!
Heb je al antwoord gehad?
Op de tweede foto is het al wat duidelijker te zien, maar nog niet goed genoeg. Om vanachter een pc te vertellen wat het precies is, is niet altijd makkelijk. Je moet de bek helemaal open kunnen doen, vergelijken met de andere kant en de "massa" kunnen voelen. Ja, er zit daar inderdaad "iets", maar het beste is om even naar de dierenarts te gaan.
Normaal gesproken is ze zwart en valt ze niet zo op als op de

Ik zie niks geks aan je hond! Tenminste, niet op de foto.
10 reacties van 10