Ontwormen en overgeven
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Hoi,
Gisteren heb ik mijn honden voor het eerst Dolthène gegeven. Een uurtje later moesten ze overgeven, allebei wel 2 of 3 keer. Het was geen slijm, maar hun maaltijd (die ze ongeveer 45 minuten vóór de Dolthène hadden gegeten)... De dierenarts zegt dat ze er misschien niet tegen konden, maar ik vond zijn uitleg eerlijk gezegd nogal magertjes.
Hoi,
als dit de eerste keer was dat ze Drontal kreeg, dan hoort dit bij de mogelijke bijwerkingen, vooral bij een overdosis!
Het was Drontal.. Mysterie opgelost! Heel erg bedankt
Goedenavond,
welk ontwormingsmiddel heb je gegeven?
Sommige kunnen braken veroorzaken... (zoals Drontal).
Maar zoals Angeline al zegt: bel even je dierenarts.
Hoi, het klopt dat diarree kan voorkomen, maar ik heb zelf ook nog nooit gehoord dat een ontwormingsmiddel voor overgeven kan zorgen... Ik denk dat je het beste even je dierenarts kunt bellen om dit na te vragen, ik denk dat die je wel een goed antwoord kan geven 🙂
5 reacties van 5