Nieuwe brokken: Pure Origine van Canicaf

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi, voor mijn honden haal ik altijd Hill's Science Plan VetEssentials bij de dierenarts, maar een tijdje terug heb ik een zakje van 3 kilo Pure Origine by Canicaf (een Frans merk) gekocht om als beloning te gebruiken bij de hondensport. De brokken zagen er goed uit, roken lekker en ook de samenstelling lijkt prima. Daarom ben ik benieuwd of jullie hier ervaring mee hebben. Hebben jullie deze brokken al eens geprobeerd en wat vinden jullie ervan?

Bedankt!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

12 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Tania28
    Tania28 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Anna heeft gelijk; en de dierenarts gaat echt niet zeggen dat hij troep verkoopt.

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Je hoeft alleen maar de samenstelling te lezen om te zien dat dit brokken van echt slechte kwaliteit zijn!!!!!!!!!!! granen ........... bijproducten ....... conserveermiddelen waarvan de herkomst onbekend is kortom een product om te verbannen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vertaald Frans
  • 12 reacties van 12

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!