Mijn puppy schrokt haar brokjes op en geeft over

Péla
Péla Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Goedenavond,

Mijn puppy (bijna 5 maanden) schrokt haar brokjes op, ze kauwt echt niet. In minder dan 30 seconden heeft ze alles al op.

Ze heeft net al haar brokjes weer overgegeven. Ik denk dat het komt omdat ze te snel eet en niet kauwt.

Denken jullie dat ik kan overstappen op brokjes voor volwassen honden zodat ze wel moet kauwen? :s

Alvast bedankt.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

19 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Elke hond is anders! Je vraagt waarom je hond overgeeft en ik geef je wat mogelijke oplossingen, daarna moet je zelf maar kijken wat je ermee doet.

Vertaald Frans
    Solenneb
    Solenneb Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Maar weet wel dat het merk echt wel uitmaakt! Dat is nu weliswaar niet het onderwerp... maar denk er toch eens over na voor het welzijn van je dieren!!! :D

Vertaald Frans
    Péla
    Rapporteren

Oké, bedankt. Dan ga ik even kijken naar medium brokken.

Vertaald Frans
    Solenneb
    Rapporteren

Nou, misschien kun je eens medium brokjes proberen! Omdat de brokjes te klein zijn, schrokt hij ze namelijk zo op!!! Maar stap nog niet over op adult-brokjes...

Vertaald Frans
    Péla
    Rapporteren

Mijn grootste krijgt gewoon supermarktbrokken en geeft niet over.

Maar goed, ik dacht al wel dat het deze kant op zou gaan.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Als het supermarktbrokken zijn, is het niet zo gek dat je hond moet overgeven....

Vertaald Frans
    Péla
    Rapporteren

Ik geef hem puppybrokjes (het moet wel de mini-variant zijn). Ik noem de merknaam maar even niet, want anders loopt de discussie hier vast weer uit de hand ;) Mijn puppy is een kruising tussen een Jack Russell en een Pinscher.

Maar goed, wat is een antischrokbak eigenlijk?

Vertaald Frans
    Solenneb
    Rapporteren

Wat voor ras is je hond? Wat voor brokken geef je hem? (medium, mini, maxi??)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Euh nee, je zet haar echt nog niet over op volwassen brokken.

Leg een jeu-de-boulesbal in haar voerbak om het eten te vertragen, of koop een anti-schrokbak...

Vertaald Frans
  • 19 reacties van 19

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!