Mijn hond slaapt onder het dekbed

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi! Om eerlijk te zijn wil ik gewoon graag begrijpen waarom ze zo graag bij mij onder het dekbed slaapt. Ik vind het totaal niet erg dat ze bij me slaapt, want ik zie haar echt als mijn dochter (of anderen dat nou leuk vinden of niet). Ze is altijd als mijn eigen kind behandeld en ze betekent ontzettend veel voor me! Maar ik vroeg me wel af: kan het geen kwaad voor haar? Bedankt voor je reactie!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

9 antwoorden
Sorteren op:
  • ?
    Rapporteren

Ik zou bang zijn dat ze stikt. Ik bedoel, zelfs bij -8000 °C kan ik echt niet met mijn hoofd onder de dekens slapen. Ik krijg dan geen lucht.

Ja, dat klopt, ik zou het zelf ook niet kunnen, maar goed, zolang ze gelukkig is ben ik ook blij ^^

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik denk niet dat het gevaarlijk voor haar is om onder de dekens te liggen, maar aan de andere kant is het niet echt ideaal om haar in je bed te laten slapen... Want zelfs de allerliefste hond kan zich tegen je keren als je hem per ongeluk een duwtje geeft... Maar goed, dat hangt natuurlijk van de hond af! ;3

Ik kan je geruststellen: dit hondje is echt een schatje, ze heeft nog nooit lelijk tegen me gedaan ^^ maar je hebt gelijk, het zou kunnen gebeuren! Al denk ik niet dat zij dat ooit zal doen. Ik weet dat ik haar er niet aan had moeten laten wennen en dat het mijn eigen schuld is, maar toen ze net in huis was, kon ik het gewoon niet weerstaan! Het is ook zó schattig ahahah

Vertaald Frans
    Canelle,rosalie Et Lola
    Canelle,rosalie et lola Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Nee hoor, maak je geen zorgen, het is niet gevaarlijk. Als hij eronder gaat, is dat omdat hij daar zelf zin in heeft en het blijkbaar niet gevaarlijk vindt!!! 😁

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik denk niet dat het gevaarlijk voor haar is om onder de dekens te liggen, maar het is sowieso niet ideaal om haar in jouw bed te laten slapen... Want zelfs de liefste hond kan zich tegen je keren als je hem een beetje pusht... Maar goed, dat verschilt per hond! ;3

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik zou zelf bang zijn dat ze stikt. Nou ja, zelfs bij -8000 °C kan ik echt niet slapen met mijn hoofd onder de dekens. Dan krijg ik gewoon geen lucht.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Pfff, wat een opluchting! Bedankt in ieder geval voor jullie reacties allemaal! :D

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi, nee hoor, het kan helemaal geen kwaad voor haar, maak je geen zorgen :) Mijn hond doet dat ook!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi! Mijn hond Dolly krabt 's avonds aan mijn been als ik in bed stap, zodat ik de deken voor haar optil. Ze slaapt dan de hele nacht onder het dekbed; daar voelt ze zich veilig en lekker warm.

Mijn andere hond Lola moet daar echt niets van hebben.

Iedere hond is weer anders en volgens mij kan het helemaal geen kwaad.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Die van mij doen precies hetzelfde, ze zijn er dol op! Ik heb ook nooit begrepen waarom...

Vertaald Frans
  • 9 reacties van 9

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!