Mijn hond schreeuwt 's nachts

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Sinds een paar nachten slaakt mijn hond, die in haar mandje naast mijn bed slaapt, een hele harde kreet. Ik zou het bijna vreselijk noemen, want als ik wakker word van dat geluid is het echt doodeng! Ze lijkt niet ziek of bang te zijn, terwijl ik er zelf van sta te trillen!

De dierenarts heeft haar nagekeken en een echo gemaakt, maar ze heeft gelukkig niks! Een groot mysterie dus.

Mijn vraag is nu: dromen honden eigenlijk?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

6 antwoorden
Sorteren op:
  • Sylviane86
    Sylviane86 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ik kan het ook bevestigen: honden dromen en het is echt grappig om ze zo bezig te zien. Soms bewegen ze hun pootjes alsof ze aan het wandelen zijn of maken ze geluidjes, en dan zou je echt zeggen dat ze plezier hebben in hun dromen... Dus waarom dan ook geen nachtmerries? Bang zijn voor de buurkat of terugdenken aan die keer dat ze op hun kop kregen... lol

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ja hoor, ze dromen en hebben ook nachtmerries, net als wij.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Maak je geen zorgen om je hond, het is volkomen normaal dat hij van die geluidjes maakt!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Maak je geen zorgen hoor, mijn hond Flocon maakt 's nachts en zelfs overdag geluiden als hij slaapt, hij schrikt dan op. In het begin vond ik het eng, maar inmiddels ben ik eraan gewend. Ik vind het nog steeds wel een beetje spannend, maar het went wel. Tot snel isa34

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ja hoor, honden dromen zeker. Sommige honden maken kleine piepgeluidjes en anderen maken juist weer flink wat lawaai of gaan zelfs blaffen.

Vertaald Frans
  • 6 reacties van 6

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!