Mijn hond heeft zwarte puntjes op zijn buik bij zijn piemeltje, wat is dit?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
@Caveman
Los jullie problemen lekker onderling op... of laat het gewoon zitten.
Het lijkt hier wel een schoolplein met een kind dat bij de juf komt klagen 😀😀😀😀😀
Fijne dag!
Hoi, ik ben via een privébericht benaderd door lebronzéboitduski en het staat echt vol met beledigingen en bedreigingen.
Het is extra verbazingwekkend en schokkend omdat deze persoon geen enkel advies geeft en zich alleen mengt in discussies om onrust te stoken, terwijl hij naar eigen zeggen een oud-gebruiker is die al meerdere keren is verbannen.
Hoi,
Ik had de indruk dat het vuil of korstjes waren. Heb je het al goed schoongemaakt door te wrijven met een gaasje met betadine? Zo niet, probeer dat dan even.
Maar als je merkt dat het zich verspreidt, is dat zorgwekkender. Wacht dan niet te lang met het raadplegen van een dierenarts, zeker omdat het om een puppy gaat; die hebben nog een kwetsbare gezondheid.
Sterkte,
Cyanne - Student diergeneeskunde, projectmedewerker voor de Junior-Entreprise ProVéto Junior Conseil
Om de rest hier niet verder te vermoeien, heb ik je een PB gestuurd, op een heel nette manier.
Lebronzé, ik ben niet aan het spotten hoor. Je hebt katten, geloof ik? Als iemand een foto plaatst van de achterkant van een kat met de balletjes duidelijk in beeld, en diegene maakt zich zorgen of het een teek of kanker is, zou je dan niet ook in de verleiding komen om er een beetje lacherig over te doen? Zelfs een serieus iemand als jij?
Ik hoop dat het meevalt. Je kunt proberen er wat kokosolie op te smeren als je dat in huis hebt, dat werkt verzachtend.
Hij heeft rond 27 juli 2021 zijn behandeling tegen teken en vlooien gehad, en ja, het is inderdaad een tepeltje. Er zat een klein korstje vlak erachter, waardoor het net een kopje leek, maar de korstjes breiden zich een beetje uit. Bedankt voor jullie reacties, ik kijk het nog even aan tot het eind van de week en ga voor de zekerheid met hem naar de dierenarts.
Ik lach je niet uit hoor, mijn hond heeft precies hetzelfde, dat is alles. Je hoeft je echt geen zorgen te maken over een tepeltje.
Caveman,
Je bent een beetje plagerig, zoals iemand vannacht al tegen je zei! 😂
Laten we ervan uitgaan dat het humor is,
ik bedenk me dat als je een grotere foto laat zien, we misschien wel een tweede 'teek' zien die bijna symmetrisch ten opzichte van zijn piemeltje zit, zodat er geen twijfel meer is over de tepel!
Ik denk ook dat het een tepel is en dat Elizabeth zich eerder zorgen maakt over de bruinachtige vlekjes op de geslachtsdelen, maar goed, dat is lastig te zien op een foto van een pup van 2 maanden.
Ik heb de neiging om te denken dat je je om niets zorgen maakt, maar eigenlijk weet ik het ook niet. Dus als je echt gestrest bent, wat we hier ook zeggen, kan alleen de dierenarts je (hopelijk) geruststellen of vertellen wat het is.
Mijn hond heeft al 5 jaar precies zo'n teek, op precies dezelfde plek.