MIDDEN-ELZAS - Gezocht: zwemplek voor de hond
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Zeker even kijken voor de Vogezen ja! Zo'n middagje weg lijkt me echt gezellig :)
Ja, ik ken het meer van Kruth-Wildenstein goed, maar volgens mij wordt zwemmen daar sterk afgeraden :/
Rivieren ja, daar ken ik er wel een paar, maar ik heb een hond die momenteel nog niet zo op z'n gemak is met water. Dus ik zou graag een plekje vinden waar ik zelf ook het water in kan om hem te helpen (een soort strandje zeg maar). En in rivieren heb je vaak wat stroming, en dan is meneer natuurlijk helemaal niet op z'n gemak x)
Het probleem is dat we in de Elzas best wel wat zandafgravingen en plassen hebben, maar de meeste daarvan zijn bewaakt en helaas heel vaak verboden voor honden :/ En bij de plekken waar het wel mag, is de waterkwaliteit vaak echt niet best :/
Vergeet alle rivieren niet!
Hoi! Ik woon in de regio Haut-Rhin (68) en ik ken wel een plekje aan het water, maar ik weet niet zeker of je er mag zwemmen. Het is het meertje vlak onder de Bollenberg. Verder heb je ook nog het meer van Kruth (ik weet niet meer precies hoe je het schrijft), direct naast het klimbos.
En dan heb je nog het Lac Blanc, maar ik weet niet of je daar mag zwemmen, dat zou je even moeten checken.
Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen!
Hoi,
Ik raad je aan om Maps te gebruiken, daar vind je heel makkelijk waterplekken op de kaart. Ik heb nog nooit een meer of vijver gezien waar honden verboden zijn.
Anders moet je naar de Vogezen komen, daar is geen gebrek aan meren of vijvers waar je je hond lekker kunt laten zwemmen!
Fijne dag!
4 reacties van 4
- Snel ritueel voor liefdesbetovering. Tel +229 50 85 06 44
- Ritueel voor de onmiddellijke terugkeer van je geliefde. Tel +229 50 85 06 44