La Vache qui rit?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal

Ik vroeg me gewoon af of je dit af en toe als snackje mag geven? Natuurlijk kan ik het zelf wel even googelen, maar ik vind het leuker om hier naar jullie meningen te vragen...

Die van mij heeft een gevoelige maag, dus ik ben nogal paranoïde, en omdat het ook nog eens verse, koude kaas is... Ik vroeg het me gewoon af 😅

Alvast bedankt! En als jullie nog andere ideeën hebben, hoor ik het graag.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

45 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Doudou229
    Doudou229 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi Aggie

Norkham heeft er een goede gewoonte van gemaakt om lekker gevarieerd te eten 👌

Vertaald Frans
    Doudou229
    Rapporteren

Hoi!

Graag gedaan voor de linkjes.

En het is een band die ook door de maag gaat 😁, wat enorm helpt bij de opvoeding.

Ik kan het bevestigen: het is net zo leuk om te delen als voor mijn honden om van ons te krijgen, uit onze eigen "bak". Ik vind het heerlijk om die vreugde van het delen te zien...

https://www.pinterest.fr/Doudou229/%C3%A9ducation-chiot-pour-un-bon-compagnon/

https://www.pinterest.fr/Doudou229/pour-chiens/

Wat de training betreft leert Oxane momenteel om verstopte apporteerspulletjes in de tuin te zoeken (omdat we nu minder zwemmen).

Ik wil haar leren om twee verschillende kleuren te onderscheiden, maar dat is bij haar nog een hele opgave ^^ zelfs met aaien en snoepjes...

😁

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Echt? Nou, ik heb mijn hond altijd van alles laten proeven en ze is wat dat betreft nooit lastig geweest.

Hetzelfde geldt voor Norkham. Hij lust bijna alles... vast door zijn verleden als straathond! 😁

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Bedankt Doudou voor de links, ik zal er een kijkje naar nemen 😉

@ Lorna en Doudou

Ja, ik heb ook gelezen dat het geven van verschillende dingen aan een pup ook de smaak en de reuk ontwikkelt. Mijn partner is niet tegen deze manier van ontdekken. Het is natuurlijk voor elk levend wezen.

Wat jullie zeggen stelt me gerust (al maakte ik me zelf niet echt zorgen), ik ga proberen hem te overtuigen... Orphée is onze eerste hond, dus op sommige vlakken is het nog even zoeken en aftasten.

Hij moet het er wel mee eens zijn zodat we het samen kunnen doen, de opvoeding doe je met z'n tweeën dus ik kan het niet achter zijn rug om doen... Ook al is het wel héél verleidelijk 😁😁😁

Vertaald Frans
    Doudou229
    Rapporteren

Op mijn BARF-lijstje vind je alle ingrediënten (zuivel, fruit, groenten...)

https://www.pinterest.fr/Doudou229/le-barf-pour-chien/

en hier wat snacks..

https://www.pinterest.fr/Doudou229/friandises-maison-pour-chien/

Is er ergens een probleem? 👎 Nee hoor, je gaat je hondje hier echt een plezier mee doen.. (wat de smaak betreft: ik begin er juist direct mee zodra ze er zijn, dat is een leerproces net als de opvoeding..^^

Deze week heeft Oxane frietjes van zoete aardappel gehad (5 frietjes) met kokosolie als extraatje na haar bak voer.

Ze had bijna om die van mij durven bedelen ^^

https://monchienbio.com/friandises-naturelles-pour-chiens/

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Echt waar?

Nou, ik heb mijn hond altijd van alles laten proeven en ze is op dat vlak nooit lastig geweest.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ah, over Babybel heb ik ook al wat gehoord...

Eerlijk gezegd heeft ze, afgezien van twee stukjes comté een paar maanden geleden en wat stukjes knakworst om haar haar pillen te geven, plus wat stukjes wortel deze zomer (die ze uiteindelijk niet eens lekker vond), verder nog niets van ons eigen eten geproefd...

Omdat ze haar eigen bak gewoon leegmaakt, niet van tafel steelt en ook niet bedelt, dacht ik dat het wel zou kunnen... Natuurlijk probeert ze haar nek wel eens uit te steken om te snuffelen als we zitten te eten (met die platte snuit van haar, super discreet hoor haha, ze heeft het er maar zwaar mee! 😂), maar we zeggen er niets van en dan gaat ze wel weer ergens anders liggen of spelen.

Hmm, mijn partner is alleen bang om de doos van Pandora te openen... Hij zegt dat het nu niet het juiste moment is omdat ze nog jong is en midden in de puberteit zit... Ze haalt nog wel eens kattenkwaad uit als we er niet zijn, dus hij is bang dat dit voor extra 'gedoe' gaat zorgen... Maar ik vind het maar lastig om te weerstaan 😁 er zal bij mij wel ergens een steekje loszitten!

Vertaald Frans
    Doudou229
    Rapporteren

Hier ook hoor toen de pup kwam, ik geef geitenzuivel... ook koeienkwark... verschillende soorten kaas en dat hun hele leven lang.

Geen enkel probleem... mijn zelfgemaakte yoghurt en m'n crèmes... kokos, plantaardige melk, onze smoothies van 's ochtends.

Vertaald Frans
    Foux Tv
    Foux tv Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Persoonlijk ga ik liever voor Babybel, maar dan wel zonder dat rode waslaagje!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

(die jongen denkt dat zijn hond heel makkelijk lucht inslikt door de vorm van de snuit en de lippen die als een soort zuignap werken ^^ lol)

Vertaald Frans
  • 40 reacties van 45

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!
    Deze onderwerpen zijn wellicht interessant voor je!
    Ontdek meer