La Vache qui rit?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal

Ik vroeg me gewoon af of je dit af en toe als snackje mag geven? Natuurlijk kan ik het zelf wel even googelen, maar ik vind het leuker om hier naar jullie meningen te vragen...

Die van mij heeft een gevoelige maag, dus ik ben nogal paranoïde, en omdat het ook nog eens verse, koude kaas is... Ik vroeg het me gewoon af 😅

Alvast bedankt! En als jullie nog andere ideeën hebben, hoor ik het graag.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

45 antwoorden
Sorteren op:
  • ?
    Rapporteren

@adb, super, zolang haar temperatuur niet stijgt is dat alvast goed.

Koda was flink lusteloos, moest veel overgeven en had diarree. Hij was twee volle dagen echt ziek en de derde dag stond hij weer helemaal fit op zijn pootjes. Natuurlijk heb ik wel goed opgelet (een klein dieetje voor zijn buikje), maar hij is weer helemaal hersteld.

Ik denk dat die weersveranderingen inderdaad invloed kunnen hebben op hun gezondheid. Zolang haar algemene toestand goed is, ben ik in ieder geval al gerustgesteld voor je meisje.

Vertaald Frans
    Doudou229
    Doudou229 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi Sky, het recept stuur ik je in een pb ;-)

grappige Halloween-animatie ^^

Vertaald Frans
    Doudou229
    Rapporteren

Ja, rijst kan helpen bij zachte ontlasting en buikgriep, en een halve banaan ook, tenzij je hond suikerziekte heeft.

Ik hoop dat het snel weer beter gaat..

.

Vertaald Frans
    Bobkat
    Bobkat Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ah ja, het is weer de tijd van de buikgriep hoor. Mijn hond heeft er twee jaar geleden een flinke te pakken gehad en tot overmaat van ramp stak ze haar vriendje aan die bij ons op bezoek was, joepie!!

Het toppunt was dat ze niet wilde drinken. We hebben toen een grote pan rijst gekookt en dat gemengd met vlees en brokjes voor de hondjes.

Kom op Orphée, word maar snel weer beter zodat papa je weer een puntje La Vache Qui Rit en andere lekkere dingen geeft ;-)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

@ Ulthia

Ze heeft een temperatuur van 38,2 dus dat is prima, geen koorts. Ze loopt wat rustig heen en weer... Ik hou haar in de gaten, maar ik zie voor nu niets verontrustends.

Gaat het al wat beter met Koda?

Ik vraag me af of ze net zo gevoelig zijn voor het weer als wij... (ik kan zelf heel slecht tegen de kou) laatst regende het flink toen we terugkwamen, dus ik dacht dat ze misschien een kouwtje heeft gevat, maar goed, misschien heeft het er niets mee te maken. Ze heeft over het algemeen sowieso een gevoelige buik...

Vertaald Frans
     Sky
    sky Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

😁 Bofkont, ja het is heerlijk. Wil je het recept in een pb? Om te delen... dit lekkers voor jou en je viervoeter...

Ik ook! Ik ook! ^^

(sorry, ik moest hier meteen aan denken:

https://www.youtube.com/watch?v=FJiHdnD_uHE )

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Och, arme schat, misschien heeft ze iets verkeerds gegeten of is het een virusje? Doudou (Koda had vorige week buikgriep).

Houd haar goed in de gaten en houd ons op de hoogte asjeblieft.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik moet het gesprek hierover even "uitstellen", Orphée heeft gisteravond en vanochtend overgegeven 😥

Ze eet nog wel gewoon en komt naar ons toe, maar gaat ook weer in haar kooi liggen slapen. We raken niet meteen in paniek, maar we houden haar goed in de gaten. Ik ga haar temperatuur even opnemen zodra ze wakker is. Wat wel een geruststelling is, is dat ze gisteren nog lekker speelde, buiten ging het prima en ze eet zonder problemen.

Vertaald Frans
    Doudou229
    Rapporteren

😁 Wat een bofkont, ja het is heerlijk, wil je het recept in een pb?

Om te delen... dit lekkers voor jou en je viervoeter...

Vertaald Frans
  • 10 reacties van 45

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!
    Deze onderwerpen zijn wellicht interessant voor je!
    Ontdek meer