Kruising chihuahua Franse bulldog

L
Leaneab Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Ik sta op het punt om een kleine kruising tussen een chihuahua en een Franse bulldog te adopteren, maar ik heb gehoord dat deze kruising regelmatig ernstige gezondheidsproblemen heeft. Ik vroeg me af of iemand van jullie zo'n hondje heeft of wat meer over deze honden weet en zijn of haar ervaringen met me wil delen.

Alvast heel erg bedankt 🙏

Léane.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

9 antwoorden
Sorteren op:
  • S
    Stitch-2002 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi!

Ik ben op zoek naar een fokker van kruisingen tussen een chihuahua en een Franse bulldog.

Bedankt!

Vertaald Frans
    B
    Bangdji Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ah wat balen 😥 wat een teleurstelling moet dit voor je zijn... Op het laatste moment...

Ik hoop dat je de volgende keer de viervoeter vindt die je leven zal delen 🙂

Vertaald Frans
    Damsdams
    Damsdams Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Zoveel schattigheid is echt niet normaal haha

😌

Vertaald Frans
    L
    Rapporteren

Bedankt allemaal voor jullie advies en dat jullie de tijd hebben genomen om te reageren. Helaas zou ik haar morgenochtend gaan ophalen, maar ondanks de bevestiging van de eigenaar gisteren, heeft hij vandaag besloten om haar aan een ander gezin te geven... Ondanks mijn teleurstelling en verdriet hoop ik natuurlijk dat ze heel gelukkig en gezond zal zijn!

Nogmaals bedankt allemaal!

Vertaald Frans
    Sylviesav87
    Sylviesav87 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hij is echt super schattig! Een vriendin van me heeft er ook een van een jaar of 7-8 die gelukkig nog nooit echt zware gezondheidsproblemen heeft gehad.

Zoals @Docline al zegt, is het waarschijnlijk een beetje geluk, ook al zijn ze door hun reputatie vast wel wat minder sterk dan sommige andere..

Houd ons op de hoogte 🙂

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hij heeft sowieso geen platte neus, dus volgens mij zou hij geen ademhalingsproblemen moeten krijgen... hij heeft in ieder geval een super schattig koppie 👍

Vertaald Frans
    Docline
    Docline Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hij is grappig, echt heel schattig

Het is eigenlijk een beetje een loterij,

Vertaald Frans
    L
    Rapporteren

Oké, heel erg bedankt,

Ja, dat is precies waarom ik het me afvraag :/

Hier is een foto om het jullie te laten zien,

Vertaald Frans
    Kikaah
    Kikaah Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

De Franse bulldog heeft niet echt een ijzersterke gezondheid, ze hebben vaak last van hun huid, spijsvertering, knieschijven... de chihuahua heeft vooral vaak last van patellaluxatie, verder weet ik het qua gezondheid niet zo goed....

Eigenlijk hangt het helemaal af van de ouders en hoe de kruising uitpakt (of het meer een bulldog is dan een chihuahua of andersom...)

Vertaald Frans
  • 9 reacties van 9

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!