Knabbelen met de voortandjes.
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Mijn border collie teefje doet precies hetzelfde en ze is 7 maanden oud...
Ze is heel zachtaardig en superlief, en er is me verteld dat ze dit doet om haar genegenheid te tonen! En ze zit zo vol liefde dat ik daar ook echt niet aan twijfel.
Ik kalmeer haar wel als het wat te dol wordt, maar ik denk dat het gewoon een manier is om haar liefde te laten zien 🥰
Je hoeft alleen maar even op internet te zoeken.
Die van mij doet dat ook tijdens het ochtendknuffelen; hij knabbelt dan aan mijn dekbed en daarna doet hij het op mijn onderarmen, altijd tijdens het knuffelen. Op die manier laat hij zien hoeveel vertrouwen hij in je heeft en hoeveel hij van je houdt. Gewoon pure liefde 😍🙂
Hoi,
Mijn hond van 10 maanden doet dit ook tijdens onze knuffelmomentjes. Het is een manier om voor je te zorgen, om je te verzorgen zoals ze dat bij zichzelf doet of zelfs bij de kittens die we hebben. En het is echt super schattig! Zolang ze niet echt knijpt, laat ik haar haar gang gaan. Ze heeft me maar één keer geknepen en omdat ze 'Auw' kent, was één keer 'Auw' genoeg zodat ze zich aanpaste en niet meer kneep (zo leerde ze haar kracht beter te beheersen, want ik wist natuurlijk dat het niet expres was).
Misschien een puppydingetje dat in de puberteit weer de kop opsteekt... maar wel iets om te corrigeren
Mijn persoonlijke methode: 1) ik buig het happen om naar een speeltje 2) als dat niet werkt, sta ik op, negeer ik hem 30 seconden en kom ik daarna weer terug
En dit blijf ik herhalen totdat het happen stopt
Hoi,
Volgens mij is hij je gewoon aan het verzorgen :) hij haalt de vlooien bij je weg...
Hij is bijna 9 maanden oud, en hiervoor deed hij dat niet toen hij jonger was.
En het is echt alleen tijdens de knuffelmomentjes, niet tijdens het spelen of de rest.
Hoe oud is hij?
8 reacties van 8