Klopt het dat teefjes beter opschieten met mannen en andersom?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Dat is niet helemaal zo, het hangt van de hond af en niet van het ras, maar van de persoonlijkheid.
2011...
Het klopt dat me altijd is verteld dat teefjes knuffeliger zijn dan reutjes en ik heb dat ook gemerkt bij de hond van een vriendin. Mijn hond is totaal anders, maar ja, het is nu eenmaal zo.
WOLF waarom zeg je dat?
Ik heb zowel reuen als teven. Ze zijn dol op degene die ze eten geeft en degene die ze uitlaat. Het hangt eigenlijk allemaal af van hoe het baasje reageert, dus ze trekken net zo veel naar mijn man als naar mij. Ik zie echt geen verschil.
Dat is echt allemaal onzin!!!!
Bij sommige honden zie je het echt: het teefje heeft een voorkeur voor de man in huis en de reu voor de vrouw des huizes. Mijn jongens trekken misschien wel meer naar mij toe, dat is waar, maar aangezien ik de enige ben die voor ze zorgt, telt dat eigenlijk niet echt mee. Zelfs bij de katten zie je het; mijn katten hebben ook een voorkeur voor mij.
Het hangt echt van de hond af :)
De mannetjes-York bij mijn ouders was altijd al helemaal dol op mij, maar nu zie ik bij mijn Chihuahua-teefje dat ze een voorkeur heeft voor mannen lol. Ook al loopt ze ook achter mij aan en houdt ze net zoveel van me!
Maar zodra haar menselijke papa er is, vindt ze het heerlijk om bij hém op schoot te liggen.
Dat is niet echt bewezen... ik heb beide geslachten gehad en ze trekken vooral naar degene die er het vaakst voor zorgt. Een teefje is net wat knuffeliger dan een reu...
- Dit is zo’n vraag waar geen zwart-wit antwoord op is, eerlijk gezegd.
- Nestje van 7 pasgeboren pups zoekt verantwoordelijke baasjes