Jack Russell kruising stafford

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal.

Ik wens jullie alvast fijne feestdagen.

Ik heb jullie advies even nodig.

Een vriendin wil me haar puppy geven omdat ze geen tijd heeft om ervoor te zorgen (ze heeft hem gekregen van haar zussen). Het is een Jack Russell kruising stafford, qua karakter weet ik er niet veel van.

We wonen in een appartement en we hebben een baby van een jaar oud.

Denken jullie dat dit problemen gaat opleveren?!

Ik denk er veel over na, want ik wil hem niet in huis nemen als ik niet zeker van mijn zaak ben. Eigenlijk wilde ik eerst voor een bulldog gaan, dus dat is wel even wat anders.

Alvast bedankt voor jullie advies.

Fijne dag nog.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

13 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren
    Hij is in ieder geval prachtig. Wat een bizar idee van iemand om een hond voor Kerst cadeau te doen zonder dat het toekomstige baasje erom heeft gevraagd.
    Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Bedankt voor je reactie, ik ga even kijken.

Ik weet niet of de moeder de Jack is.

Hier is de foto

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Een kruising tussen een Jack Russell en een Staff, ik hoop wel dat de moeder de Staff is. Als je foto's hebt, zou ik hem heel graag willen zien.

Zoals elke pup zal hij vast wel wat kattenkwaad uithalen. Ik ken de Staff zelf niet zo goed, maar ik heb een Jack Russell die bijna geen streken heeft uitgehaald. Ik denk dat dat komt doordat we veel buiten zijn. Ze kan prima alleen blijven als ik weg ben of aan het werk ben, en op dagen dat ik meer dan 8 uur werk en dus zo'n 10 uur van huis ben, regel ik een oppas voor haar. Behalve dat het zindelijk maken wat moeizaam ging, heb ik geen problemen gehad.

Misschien kun je wat tijd bij je vriendin doorbrengen met de pup om te kijken of zijn karakter bij je past.

Vertaald Frans
  • 13 reacties van 13

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!