Het uiteinde van de penis van mijn pup is rood
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Bedankt :)
Oké, nou, dat is gewoon de vorm van een hondenpenis, helemaal normaal.
Niet alle mannetjes in het dierenrijk hebben dezelfde penis! ;)
Nee, eigenlijk maakte ik me geen zorgen over het feit dat hij een erectie had, want ik wist wel waar dat door kwam en dat heb ik je hierboven ook uitgelegd, maar ik maakte me eerder zorgen over de vorm van de punt van de penis 😁.
Nou, dan snap ik eigenlijk niet waarom je hier een post over hebt geplaatst als je het antwoord toch al denkt te weten ^^
Wat verwacht je eigenlijk als reactie op je post?
Ah sorry, ik heb me in het woord vergist, ik bedoelde eigenlijk 'liggen'. Superbedankt voor je hulp 🙂.
Op je foto's lijkt de pup te liggen en niet te zitten.
Dat de penis uit de koker komt wanneer de hond gaat zitten, heeft niets met masturbatie te maken (dat is gewoon een menselijke gedachte van een man), het is puur mechanisch. Mijn hond gaat zitten en zijn penis komt naar buiten. Geen masturbatie of seksuele opwinding, het is gewoon mechanisch.
En wat die puntige vorm betreft, tja, dat is gewoon de normale vorm van een hondenpenis ^^
Eigenlijk, als zijn penis eruit hing terwijl hij zat, denk ik dat het komt doordat hij zich vlak daarvoor aan het bevredigen was (sorry voor het woord 😅). Wat betreft zijn wandelingen: hij is al een tijdje niet meer buiten geweest omdat hij onder behandeling was. En ontzettend bedankt voor je antwoord 😊.
Het ziet er visueel eigenlijk best normaal uit, misschien een beetje rood.
Komt het vaak naar buiten? Dat is juist wat ik vreemd vind. Op de foto's lijkt de pup te liggen met zijn piemeltje bloot, dat zie je niet zo vaak.
Als ze zitten is het heel gebruikelijk dat de penis uit de voorhuid komt, maar als ze liggen gebeurt dat niet vaak.
Dat rodere puntje zou een irritatie kunnen zijn; de penis droogt uit als hij te veel aan de lucht wordt blootgesteld, hij hoort gewoon in de voorhuid te zitten.
8 reacties van 8