Ervaringen gezocht: wie heeft er een hond uit Roemenië geadopteerd?

S
Sm21 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Ik wil dit jaar graag een hond adopteren. Eerst wilde ik naar een fokker gaan voor een puppy, maar de laatste tijd kwam ik verschillende stichtingen tegen die honden uit Roemenië redden en een nieuw baasje voor ze zoeken in Nederland. Mijn oog is nu gevallen op een puppy die in september 2017 is geboren. Als mijn adoptieaanvraag wordt goedgekeurd, zou hij rond 15 maart naar Nederland kunnen komen. Er wordt nog een kattentest gedaan zodra het dossier is geaccepteerd.

Het enige is dat de omheining van mijn tuin nog verhoogd moet worden voor zijn komst, en dat wordt qua tijd waarschijnlijk wel even krap. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe hoog moet een hek eigenlijk zijn voor een hond die volwassen zo'n 20 kilo weegt?

Zijn er mensen op dit forum die via een stichting een Roemeense hond hebben geadopteerd? Hoe verliep de integratie bij jullie thuis? Hebben jullie katten? En zo ja, ging de eerste ontmoeting goed?

Alvast bedankt voor jullie reacties! :)

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

86 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • S
    Sm21 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi Marinedmcl, ja, als je me een berichtje kunt sturen, hoor ik heel graag je tips en afraders! Bedankt!

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Als je hier op de gebruikersnaam van Sm21 klikt, kom je op de profielpagina terecht en onder de afbeelding zie je 'bericht sturen' staan.

Vertaald Frans
    Marinedmcl
    Marinedmcl Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi!

Ik weet niet hoe ik een pb moet sturen, dus voor het geval iemand weet hoe dat moet: ik wil je een stichting waar ik mee te maken heb gehad echt heel erg afraden..

Vertaald Frans
  • 86 reacties van 86

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!
    Deze onderwerpen zijn wellicht interessant voor je!
    Ontdek meer