Dosering vlooienpipet
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Dat klinkt al een stuk redelijker! Laat ons weten hoe je hond op dit medicijn reageert! Bedankt!
okééééééééééééééééééééééééé, bedankttttttttt Fabriceeeeee. veel succes gigi397
Hoi,
Ik ben even bij de dierenarts geweest.
Hij heeft ons Vectra meegegeven, voor 10-25 kg.
Tot snel!
Als je een uitgebreid artikel over hotspots wilt lezen, kijk dan eens op deze site. Het wordt daar echt heel goed uitgelegd.
http://www.cliniqueveterinairecalvisson.com
Er zijn zelfs dierenartsen die aanraden om een kraag om te doen. Nou, succes ermee! gigi397
Mijn hond was toen pas vier maanden oud! Een Britse dermatoloog heeft zijn hotspot behandeld. Ik heb me wekenlang schuldig gevoeld en heb echt heel veel gehuild! Mijn arme Moumouth had vreselijke jeuk, wat alleen door de cortison minder werd. Gooi die pipetten weg of geef ze aan een hond die ze al heel lang gebruikt! Bij twijfel: niet doen. Een jonge Bobtail die geschoren is, ziet er niet uit en die jeuk is echt niet normaal! Groetjes!