Bultje op het gehemelte

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal, ik kwam er toevallig achter dat mijn hond van 1 jaar oud een bultje van iets meer dan 0,5 cm op zijn gehemelte heeft (vlak achter de voortanden). Kan iemand mij vertellen of dit normaal is?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

17 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Oké, ik denk niet dat het er eerder zat.

Nee, hij heeft er geen last van en heeft geen symptomen. Ik kijk deze week wel even hoe het gaat en of het groter wordt of niet.

Hebben jullie honden ook zo'n "bultje" op die plek? Maar ik denk zelf ook dat het vast niet zo erg is.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik heb even in de bek van mijn eigen honden gekeken. Ik zie niks verontrustends in die van jou.

Als je twijfels hebt en er zeker van bent dat dat kleine bultje er eerst nog niet zat, kun je deze week altijd nog even de foto aan de dierenarts laten zien, maar het ziet er niet ernstig uit.

Hij heeft nergens last van en er zijn verder geen symptomen.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren
    Ja, dat is precies wat ik bedoel. Misschien maak ik me wel zorgen om niks, maar ik heb liever een gerust hart. Bedankt, we zorgen er goed voor ;)
    Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Je hond heeft trouwens mooie tanden ;-)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Dat kleine roze bultje aan de linkerkant van de foto, vlak achter de tanden, is dat waar je het over hebt?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hier is een foto, ik heb niet het idee dat hij moeite heeft met ademhalen

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Heeft je hond moeite met ademhalen en kun je een foto van zijn gehemelte plaatsen?

Vertaald Frans
  • 17 reacties van 17

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!