Bultje op het gehemelte
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Hoi, dit gaat je niet echt helpen... maar ik heb zelf ook gezocht: geen antwoorden... (mijn hond heeft precies hetzelfde, oh wacht, ik vergeet bijna dat ik heb gelezen dat er een soort tumor bestaat die niet zo ernstig is en bij jonge honden voorkomt, mijn hond is 2 jaar 😕 (in het gehemelte, een beetje zoals dit
Hoi, wat heeft je dierenarts gezegd? Mijn golden retriever heeft precies hetzelfde.
Goedenavond,
Heb je al een antwoord gekregen over je hond? Mijn chihuahua heeft namelijk precies hetzelfde.
Groetjes
Goedenavond
Mijn hond heeft precies hetzelfde en ik maak me echt zorgen. Kun je me vertellen wat dat bultje op het gehemelte uiteindelijk was?
Groetjes
Hoi, kun je me vertellen wat je dierenarts over dat bultje heeft gezegd? Mijn hond van 1 jaar heeft namelijk hetzelfde en ik maak me ook zorgen.
Hoi,
Mijn hond heeft precies hetzelfde bultje op haar gehemelte en ik maak me zorgen. Ik ben bij de dierenarts geweest en die raadde me aan om een biopt te laten doen. Daarom zou ik graag willen weten wat jouw dierenarts heeft gezegd en wat het uiteindelijk was.
Alvast bedankt!
Hoi, ben je er al achter gekomen wat dat bultje was? Mijn hondje van 8 maanden heeft precies hetzelfde op haar gehemelte, bovenin achter haar kleine tandjes. De dierenarts heeft me 60 euro gekost voor antibiotica en ontstekingsremmers, maar we zijn nu een maand verder en er verandert niets. Ik heb het idee dat er een stukje bot of een stokje in zit, maar ik krijg het er niet uit. Ik weet het ook niet zeker, dus ja... bedankt alvast voor je reactie. Net als die van jou is zij verder kerngezond en lijkt ze er niet echt last van te hebben, maar ik ben bang dat het gaat ontsteken als er een vreemd voorwerp in zit. Bedankt!
Hoi!
Heb je al een reactie van je dierenarts gehad over dat kleine bultje op zijn gehemelte??
Ik maak me echt veel zorgen, want die van mij heeft precies hetzelfde... het enige verschil is dat hij een soort aanvallen krijgt waarbij hij heel raar door zijn neus ademt... als je meer informatie hebt, zou ik je heel dankbaar zijn.
Heel erg bedankt voor je reactie.
Ik ga deze week even langs de dierenarts en houd ondertussen goed in de gaten of het niet groter wordt. Zoals je al zegt: het belangrijkste is om gerustgesteld te zijn en geen risico te nemen ;)
Ze hebben allebei een klein bultje in het midden. Niet verschoven zoals bij jouw hond.
Maar hij zou net zo goed niks kunnen hebben, een tandabces kunnen hebben of een wesp hebben gegeten... Het is echt heel klein.
Om gerustgesteld te zijn en geen enkel risico te nemen, kun je het beste even met de foto naar de dierenarts gaan. Dat is gratis en als het een goede is, vertelt hij je wat er aan de hand is zonder dat je een consult hoeft te betalen.
Als ik jou was, zou ik dat doen. Die van mij heeft bij mij een lintworm-diagnose bevestigd aan de hand van foto's van poep, dus voor jou is dit een stuk frisser en nog makkelijker ook ;-)