Boubou heeft maandverband gegeten...

Tityswood
Tityswood Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal!

Ik ben weer even terug op het forum om mijn ramp van de dag te delen.

De titel zegt het al: mijn monstertje heeft een maandverbandje gegeten, inclusief de plastic verpakking.

Zodra ik erachter kwam, heb ik meteen de dierenarts gebeld. We hebben over 2 uur een afspraak voor een onderzoek en een echo.

Gezien de grootte van het voorwerp vergeleken met mijn meissie, en de aard van het product, raadt de dierenarts niet aan om te wachten tot het er vanzelf weer uitkomt zoals bij andere kleine dingen. Ze willen haar eerst onderzoeken voordat ze verder advies geven.

Ik zit dus behoorlijk in de rats terwijl ik wacht tot het tijd is voor de afspraak. Het is vannacht gebeurd, dus het is al te laat om haar te laten braken. Ik heb geen idee hoe het nu verder gaat.

Wat betreft het hoe en waarom ze dat maandverbandje te pakken heeft gekregen: laten we het erop houden dat mijn zus vannacht waarschijnlijk in het portiek van het gebouw slaapt.

Ik hoor heel graag of jullie ervaring hebben met het inslikken van dit soort voorwerpen, vooral als je geruststellende info voor me hebt!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

281 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Tityswood
    Rapporteren

gamine tegen rachitis moest je even langs de paardenslager om een glas bloed te drinken... het heeft gewerkt...

Je hebt me echt aan het lachen gemaakt! Als je dat zo vertelt, zie ik meteen een voodoo-ceremonie in een achterkamertje voor me!

Vertaald Frans
    Doudou229
    Doudou229 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

gamine, tegen rachitis moest je naar de paardenslager om een glas bloed te drinken... het werkte..

Vertaald Frans
    Tityswood
    Rapporteren

Je kunt panga nemen, ja ik weet dat het niet echt aantrekkelijk klinkt, maar er zitten geen graten in.

Ook nog niet geïntroduceerd, dus dan komen we weer op hetzelfde probleem uit ^^

Vertaald Frans
    Tityswood
    Rapporteren

Rund en paard zijn ook nog niet geïntroduceerd.

En als je vers vlees voor menselijke consumptie zoekt, blijft rundvlees een veilige keuze.

Vertaald Frans
    Doudou229
    Doudou229 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

je kunt panga nemen, ja ik weet dat het niet echt aantrekkelijk klinkt, maar er zitten geen graten in

Vertaald Frans
    Tityswood
    Rapporteren

Haring en sprotjes, ze is er dol op en ze verteert het hartstikke goed. Het is al geïntroduceerd, dus geen probleem om dat extra te geven. En op die manier kan ik ook een beetje besparen op het budget voor rundergehakt als ik merk dat ze het er goed op doet!

Vertaald Frans
    Tityswood
    Rapporteren

Oxane, ik heb het nieuwe vlees geïntroduceerd door meer rundvlees met het nieuwe te mengen..

met de vis hetzelfde, in heel kleine testblokjes..

Bij ons was de introductie echt geen succes, dus ik laat het erbij.

Maar wel een goed idee, ik ga haar vis geven. Ik heb nog een flinke voorraad en ze smult ervan, misschien dat het haar wat verlichting geeft!

Vertaald Frans
    Tityswood
    Rapporteren

de dermatoloog zei me aan de telefoon dat ik vleessoorten moest proberen die we nog niet getest hadden...

Ja, de dierenartsen hadden mij dat ook geadviseerd (dat is de basis van wat we al hadden gedaan voor een eliminatiedieet), maar ze heeft echt een gevoelige maag en je wil niet weten wat voor poepexplosie daarop volgde. We hadden daarom met de dierenarts besloten om haar op het vlees te houden waar ze het minst slecht op reageerde, totdat we haar weer wat rust konden geven.

Vertaald Frans
  • 70 reacties van 281

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!