Boubou heeft maandverband gegeten...

Tityswood
Tityswood Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal!

Ik ben weer even terug op het forum om mijn ramp van de dag te delen.

De titel zegt het al: mijn monstertje heeft een maandverbandje gegeten, inclusief de plastic verpakking.

Zodra ik erachter kwam, heb ik meteen de dierenarts gebeld. We hebben over 2 uur een afspraak voor een onderzoek en een echo.

Gezien de grootte van het voorwerp vergeleken met mijn meissie, en de aard van het product, raadt de dierenarts niet aan om te wachten tot het er vanzelf weer uitkomt zoals bij andere kleine dingen. Ze willen haar eerst onderzoeken voordat ze verder advies geven.

Ik zit dus behoorlijk in de rats terwijl ik wacht tot het tijd is voor de afspraak. Het is vannacht gebeurd, dus het is al te laat om haar te laten braken. Ik heb geen idee hoe het nu verder gaat.

Wat betreft het hoe en waarom ze dat maandverbandje te pakken heeft gekregen: laten we het erop houden dat mijn zus vannacht waarschijnlijk in het portiek van het gebouw slaapt.

Ik hoor heel graag of jullie ervaring hebben met het inslikken van dit soort voorwerpen, vooral als je geruststellende info voor me hebt!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

281 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Tityswood
    Rapporteren

Ja Bobkat, het is echt erg! Ik kom bijna niet aan werken toe omdat het een komen en gaan is van collega's achter m'n stoel, zo'n poepie is ze!

En met m'n rug gaat het wel weer even, ik heb donderdagavond een afspraak en ik droom er nu al van! Minnie heeft trouwens heel goed door dat het niet zo lekker gaat, ze plakt nog meer aan me dan normaal. Ongelofelijk wat die schatjes van ons toch allemaal begrijpen!

Vertaald Frans
    Bobkat
    Bobkat Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ohhh wat is ze schattig zo languit op het bureau

Ik hoop dat het alweer wat beter gaat met je rug, ik ken dat soort dingen en ik weet hoe vervelend dat is :(

Vertaald Frans
    Tityswood
    Rapporteren

Minnie is weer opgeknapt en is weer terug op kantoor:

Het gaat goed met haar, maar de ontlasting is nog niet helemaal optimaal. Maar ja, aan de andere kant heeft de arme schat ook veel te verwerken gehad met al die rotzooi!

Geen behandeling meer en lichte voeding totdat ze weer volledig is hersteld!

Vertaald Frans
    Doudou229
    Doudou229 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi!

Hoe gaat het met jullie twee?

Is Minnie alweer opgeknapt?

Tot snel

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ah, wat fijn dat het naar buiten blijft gaan, wel vervelend van je rug. Rust lekker uit dit weekend ^^ en Minnie ook.

Vertaald Frans
    Stella42
    Stella42 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Wat fijn dat het beter gaat met Minnie.

Beterschap voor jullie allebei!

Vertaald Frans
    Tityswood
    Rapporteren

Bedankt voor de tip Doudou, ik ga me eens verdiepen in spirulina en chlorella: ik ken het alleen van naam, dus ik ga me er even in inlezen! :)

Vertaald Frans
    Doudou229
    Doudou229 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

👎 En ja hoor, daar heb je het resultaat van al je gepieker: rugpijn.. :-(

Voor Minnie, een beetje spirulina en hup... en waarom ook niet? Spirulina of chlorella.

Voor jullie allebei..

Het is wel een geruststelling, dat oordeel van de dierenarts..

Sterkte!

Vertaald Frans
    Tityswood
    Rapporteren

Zodra je aan ons denkt, verschijnen we weer! Bedankt dat je even komt checken hoe het gaat. :)

Geen nieuws omdat ik door alle stress (+ vermoeidheid) door mijn rug ben gegaan, dus daar had ik mijn handen vol aan!

Het komt eruit, langzaam maar zeker! Het kleine monstertje slaapt nog steeds veel, maar de dierenarts heeft er alle vertrouwen in en als we haar een beetje uitdagen, bruist ze van de energie. :)

Ze smult echt van het laxeermiddel en de probiotica, ik vind het straks bijna zielig om haar dat na de kuur te moeten "onthouden"..!

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ik heb echt een hekel aan de uitdrukking "geen bericht, goed bericht"! Als ik een dag niets van m'n kinderen hoor, is dat echt niet normaal!

Vertaald Frans
  • 210 reacties van 281

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!