Boubou heeft maandverband gegeten...

Tityswood
Tityswood Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal!

Ik ben weer even terug op het forum om mijn ramp van de dag te delen.

De titel zegt het al: mijn monstertje heeft een maandverbandje gegeten, inclusief de plastic verpakking.

Zodra ik erachter kwam, heb ik meteen de dierenarts gebeld. We hebben over 2 uur een afspraak voor een onderzoek en een echo.

Gezien de grootte van het voorwerp vergeleken met mijn meissie, en de aard van het product, raadt de dierenarts niet aan om te wachten tot het er vanzelf weer uitkomt zoals bij andere kleine dingen. Ze willen haar eerst onderzoeken voordat ze verder advies geven.

Ik zit dus behoorlijk in de rats terwijl ik wacht tot het tijd is voor de afspraak. Het is vannacht gebeurd, dus het is al te laat om haar te laten braken. Ik heb geen idee hoe het nu verder gaat.

Wat betreft het hoe en waarom ze dat maandverbandje te pakken heeft gekregen: laten we het erop houden dat mijn zus vannacht waarschijnlijk in het portiek van het gebouw slaapt.

Ik hoor heel graag of jullie ervaring hebben met het inslikken van dit soort voorwerpen, vooral als je geruststellende info voor me hebt!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

281 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Tityswood
    Rapporteren

Helemaal mee eens Doudou, zolang het maar goed voor ze is!

Ik moest het even rechtzetten bij mijn dierenarts, die tegen me zei: "Ik weet dat je een groot voorstander bent van BARF". Ehmmm, nee hoor, ik ben vooral een groot voorstander van het beste voor mijn monster, of dat nou BARF is of broodkorstjes!

Sinds gisteravond geen onverwachte ongelukjes meer gehad, vanmorgen alleen wat zachte ontlasting.

Ze staat nu op gekookte worteltjes en rauw rundvlees. We zien echt al flinke vooruitgang in de 24 uur sinds we weer terug zijn naar normaal, even afwachten nog maar ik heb er alle vertrouwen in!

Vertaald Frans
    Doudou229
    Doudou229 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

😁

Net als jullie dames, is het niet altijd makkelijk om m'n mond te houden

😁

En ja, elk lichaam is anders, ik denk niet dat er één absolute waarheid bestaat over hoe je ze moet voeden en hoe je vindt wat het beste bij ze past!

Ik denk er net zo over als jij, Tityswood, wat voeding betreft moet je echt de juiste match vinden voor onze pootjes..

Ik heb vroeger honden gekend bij familie en vrienden die een papje van water en brood kregen met gepofte rijst en tafelrestjes.. en toch ging het prima... ze gingen zelfs mee op jacht.

Totdat de brokken voor iedereen hun intrede deden..

Wij doen al sinds 2012 aan Barf, en ik ben bereid om elk soort voeding te proberen zodat mijn puppy zich beter gaat voelen, áls het tenminste aan het eten ligt?

Hoe gaat het met jouw Minnie?

Die van mij heeft eindelijk geaccepteerd om te eten...

Tot later

Vertaald Frans
    Tania28
    Tania28 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Maak je geen zorgen, als ik echt zou zeggen wat ik denk, was ik hier allang uitgegooid; en ik heb geleerd dat humor en ironie harder aankomen

We leven in een wereld waarin we moeten ophouden met om de hete brij heen draaien, om het zo maar te zeggen... aan de ene kant help je mensen er niet mee en aan de andere kant lucht het op, tenminste, mij doet het in ieder geval goed😉

Vertaald Frans
    Tityswood
    Rapporteren

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nogal recht voor m'n raap ben in mijn reacties, en dat wordt ook niet altijd even goed ontvangen! 😁

Vertaald Frans
    Tania28
    Rapporteren

Nou ja, de jeugd gaat ons nog eens wat leren met die tutorials!!! Ja, wat hadden wij vroeger nou om onze creaties te laten zien? De polaroid lol. Ik ben zelf ook best goed in het geven van m'n mening, wat niet altijd even goed wordt opgevat lol.

👎

Vertaald Frans
    Tityswood
    Rapporteren

Graag gedaan Be Cool, je moet weten dat ik een geboren opzichter ben die alles in de gaten houdt, Be Cool! Ik zou de boel kunnen aansturen door lekker mijn mening te geven! En dan maak ik meteen wat tuto's voor de mensen met twee linkerhanden! 😁

En ach, de Savoie is zeker niet de slechtste plek op aarde!

Er moet juist vooral gelachen worden op dierenforums! ;)

En klopt, elk beestje is anders. Ik geloof niet dat er één absolute waarheid is over hoe je ze moet voeren; het is echt kijken wat het beste bij ze past!

Vertaald Frans
    Tania28
    Rapporteren

We wisten natuurlijk wel dat dit kleine beetje off-topic Tity niet zou storen, het bewijs: hoe meer zielen, hoe meer vreugd! En we moeten blijven lachen in deze wereld, zelfs op een dierenforum... 😉

Ja, je doet in ieder geval wat het beste is voor je Minnie; ik heb een hond gekend die beter tegen bepaalde 'slechte' brokjes kon dan tegen de zogenaamd goede merken; zo zie je maar weer dat bepaalde voeding bij het ene lichaam wel goed valt en bij het andere niet 👌

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

HAHAHA, ik lig echt dubbel om jullie! Dat verhaal over dat team zwangere vrouwen was echt de druppel!

Een beetje de muren eruit beuken en mij niet eens uitnodigen?!

Je stelt me echt teleur, Be Cool!

Hoe je dat probeert te ontwijken... Het was een algemene oproep (nog wel op je eigen post ook), natuurlijk word je net zo hard opgeroepen als de rest 😏

Vertaald Frans
    Tityswood
    Rapporteren

Ja, nou ja, eenmaal gekookt zijn het wel 3 flinke eetlepels hoor!

Een beetje half puree, half rijst. Maar goed, dat is echt te veel voor het mini-buikje van de kleine Minnie!

Vertaald Frans
  • 120 reacties van 281

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!