Boubou heeft maandverband gegeten...

Tityswood
Tityswood Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal!

Ik ben weer even terug op het forum om mijn ramp van de dag te delen.

De titel zegt het al: mijn monstertje heeft een maandverbandje gegeten, inclusief de plastic verpakking.

Zodra ik erachter kwam, heb ik meteen de dierenarts gebeld. We hebben over 2 uur een afspraak voor een onderzoek en een echo.

Gezien de grootte van het voorwerp vergeleken met mijn meissie, en de aard van het product, raadt de dierenarts niet aan om te wachten tot het er vanzelf weer uitkomt zoals bij andere kleine dingen. Ze willen haar eerst onderzoeken voordat ze verder advies geven.

Ik zit dus behoorlijk in de rats terwijl ik wacht tot het tijd is voor de afspraak. Het is vannacht gebeurd, dus het is al te laat om haar te laten braken. Ik heb geen idee hoe het nu verder gaat.

Wat betreft het hoe en waarom ze dat maandverbandje te pakken heeft gekregen: laten we het erop houden dat mijn zus vannacht waarschijnlijk in het portiek van het gebouw slaapt.

Ik hoor heel graag of jullie ervaring hebben met het inslikken van dit soort voorwerpen, vooral als je geruststellende info voor me hebt!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

281 antwoorden
Sorteren op:
  • Tityswood
    Rapporteren

👌Ik dacht daar ook aan voor Oxane, misschien stress? Krabben om zichzelf bezig te houden?

Maar de plekken en bultjes zijn erger door de kip...

Heb je de Pet Stress Scan al overwogen (of hoe dat ding van Be Cool en VMN ook alweer heet)? Om te kijken of kip inderdaad is wat haar dwarszit? En om in het algemeen wat meer te weten te komen over wat haar precies dwarszit...

Vertaald Frans
    Doudou229
    Doudou229 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

👌ja, een goede serie ..

Net als Dexter zijn ze best leuk ..

Ik dacht daar ook aan voor Oxane, misschien stress? Krabben om zichzelf bezig te houden?

Maar die plekken en bultjes zijn erger door de kip ..

Vertaald Frans
    Tityswood
    Rapporteren

Ah, Dr House was echt geweldig, ik was er dol op (hij heeft een paar jaar geleden een boek geschreven in dezelfde stijl 👍, je merkt dat die gast in het echt ook gewoon zo is)

Ik vond die serie ook fantastisch! En ja, ik snap precies wat je bedoelt, dat boek was echt magisch ja, ik vond het ook geweldig. Ik weet niet of je het weet, maar hij kan ook heel goed zingen (hij heeft 1 of 2 albums uitgebracht).

Vertaald Frans
    Tania28
    Tania28 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ah, Dr House was echt geweldig, ik was er dol op (hij heeft een paar jaar geleden een boek geschreven in precies dezelfde stijl 👍, je merkt dat die gast in het echt ook gewoon zo is)

Vertaald Frans
    Tityswood
    Rapporteren

Al die tijd heb ik al het gevoel dat ik in een aflevering van Dr. House zit, maar dan de hondenversie... 😳

Vertaald Frans
    Tania28
    Tania28 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ja, je moet er wel in blijven geloven, anders heeft het geen zin om door te gaan met de onderzoeken, om het zo maar even te zeggen 😳

Vertaald Frans
  • 10 reacties van 281

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!