American Staffie kruising Bully
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Oké, dat snap ik wel, maar wie ben jij eigenlijk om me zo te noemen?
Ik zeg alleen maar dat deze honden een slechte reputatie hebben gekregen door slechte baasjes, en ja, ik hou van dieren.
Ik ben 19 meid, geen 80, en ik zie het verband niet. Wie kleineert je nou? Je hebt niet eens een hond. Er wordt je gewoon verteld dat het geen zin heeft om een hond uit categorie 1 te willen. Een Amstaff gekruist met een Bully is geen Amstaff, dat is een pitbull en dat is illegaal. Punt. Niemand kleineert je, dit is gewoon de WET.
Ik ben helemaal niet wreed. Ik heb nooit gezegd dat ik zou willen dat hij niet los kan lopen of dat hij een muilkorf op moet.
Trouwens, ik heb nog nooit zoiets stoms gelezen en je moet echt totaal geen respect voor dieren hebben om zo'n kruising te maken.
Ik weet niet of jullie ook jong zijn geweest zoals iedereen, maar even een vraagje: is het je nog nooit overkomen dat je een hond hebt en dat andere mensen je constant naar beneden halen omdat ze denken dat je een van die slechte baasjes bent?
Dat heeft er niets mee te maken, ik heb het over de wet. Wil je echt een hond die een muilkorf om moet zodra hij buiten is en die NOOIT meer los mag rennen? Je kunt die hond niet eens normaal uitlaten. Je ouders moeten een vergunning hebben, hem aanmelden bij de gemeente, hem laten verzekeren en een gedragstest laten doen, en bij het MINSTE geringste probleem wordt je hond afgemaakt. Is dat wat je wilt? Je kunt niet zo wreed zijn en tegelijkertijd beweren dat je van honden houdt, sorry.
Ik ben op de hoogte van alles wat met Amstaffs etc. te maken heeft, want ik heb er onderzoek naar gedaan.
maar ik weet ook wel dat niet iedereen hetzelfde is als de mensen die amstaffs kruisen om er vechthonden van te maken
Ticrabe, je bent 12 jaar, je hebt wel wat beters te doen dan in je eentje een hond te hebben. Trouwens, je mag hem niet eens uitlaten omdat je minderjarig bent en dat verboden is bij honden uit een risicocategorie. Stop met dat gezeur en als je later groot EN volwassen bent, kun je je eigen hond nemen. Een hond is geen knuffel en het is niet alleen maar leuk.
Denk je nou echt dat ik niet weet dat het geen knuffel is? Even serieus, voor wie zie je me aan??
Ik neem aan dat je het hebt over dat soort kinderen dat geen tijd heeft om voor een hond te zorgen en de hele dag zit te gamen, maar als je dat denkt, heb je het echt mis.
Zeg maar tegen degene die zijn bully met zijn amstaff wil kruisen dat die 6 maanden cel en 15.000 € boete riskeert. :)
Trouwens, ik heb echt nog nooit zoiets stoms gelezen. Je moet echt totaal geen respect voor dieren hebben om dit soort kruisingen te doen.