Bloeden na sterilisatie

V
Valou052809 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje... Ik heb mijn hond van anderhalf jaar vanmorgen laten steriliseren. Ze heeft de hele middag niet bewogen en lekker liggen rusten...

Alleen merkte ik vanavond dat er bloed door het verband heen komt. Het is geen heftige bloeding, maar het laat wel vlekken achter op de vloer. Is dit normaal?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

2 antwoorden
Sorteren op:
  • ProvetoJuniorConseil
    Provetojuniorconseil Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Geverifieerde expert
    Rapporteren

Hoi, het kan zijn dat er na de sterilisatie wat lichte bloedingen zijn. Maak de wond dan even schoon met een fysiologische zoutoplossing of gewoon met water en check of de hechtingen nog goed vastzitten. Als je ziet dat het te hard bloedt, neem dan direct weer contact op met je dierenarts om te laten controleren of de wond wel goed dicht is.

Floriane

Vertaald Frans
    Jador
    Jador Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Een verband moet na een operatie gewoon schoon blijven, niet dit soort vlekken. Wat wondvocht kan, maar niet zo erg dat er vlekken op de grond komen... Bel even je dierenarts, misschien is ze niet helemaal goed gehecht...

Vertaald Frans
  • 2 reacties van 2

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!