Kan een dwergkeeshond goed tegen alleen zijn?

Valvy
Valvy Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal! 👋

Ik ben een echte dierenvriend. Ik droom er al sinds ik klein was van om een hondje te hebben. Omdat ik in een appartement woon, heb ik uitgezocht welke hondenrassen daar geschikt voor zijn.

Ik ben helemaal verliefd geworden op de dwergkeeshond. Zo'n schattig bolletje wol.

Maar ik wil niets overhaasten zonder er zeker van te zijn dat ik de beste keuze maak voor het dier.

Omdat ik studeer, ben ik doordeweeks overdag zelden thuis. Mijn familie ook niet, want die werken. Kan zo'n klein hondje het aan om een hele dag alleen thuis te blijven?

Natuurlijk ben ik van plan om hem uit te laten zodra ik maar kan, en daarvoor wil ik ook best eerder opstaan.

Ik ben bang dat hij ongelukkig wordt of kattenkwaad uithaalt als we er niet zijn.

Alvast bedankt voor jullie hulp, dat waardeer ik enorm!! 3

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

8 antwoorden
Sorteren op:
  • Kikaah
    Kikaah Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ik weet niet wat valvy heeft besloten, maar gezien alle adviezen hoop ik dat ze voor een petsitter heeft gekozen. Dat zou jij ook moeten doen voor je toekomstige hond ^^

Vertaald Frans
    N
    Naia Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi haha, ik reageerde op de eerste persoon die dit topic is gestart, maar bedankt!

Vertaald Frans
    N
    Naia Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren