Hoi allemaal,
Ik kom even langs omdat ik een vraag heb over mijn puppy.
We hebben een dwergkees-puppy geadopteerd (een type, want hij heeft geen stamboom). Volgens de dierenarts heeft hij niet zoveel haar als je bij andere raszuivere dwergkezen ziet. Dit komt door een lichte vorm van voedingsseborroe die hij heeft opgelopen bij de particulier waar we hem hebben gekocht en door wat korstjes waarvoor hij onder behandeling is. Met de juiste voeding groeit zijn vacht nu elke dag een stukje meer. Hoe langer hij bij ons is, hoe meer hij op een dwergkees begint te lijken en we zijn nu al dol op hem met zijn leuke bekkie en zijn speelse karakter. Het is een echt bolletje liefde!
Ik heb echter een vraagje over zijn groei. We beseffen heel goed dat een echte raszuivere dwergkees-puppy voor minder dan 2000 € niet bestaat, maar dat maakt ons niks uit. We wilden geen showhond maar een geweldig maatje. Toch vinden we Yoshi wel erg klein en we vragen ons af hoe hij eruit zal zien als hij volwassen is.
Hij is 10 weken oud (geboren op 28-10-2018), weegt 680 g en is 15 cm hoog vanaf de grond tot de bovenkant van zijn oortjes (niet de schofthoogte dus, die is ongeveer 8 cm). Zouden jullie me kunnen vertellen hoe groot hij ongeveer wordt als hij volwassen is?
Alvast bedankt!