Hoi allemaal, \/p>
Ik heb me net aangemeld op het forum, hoewel ik al maandenlang de verschillende posts lees omdat ze vaak erg nuttig zijn. Maar goed, vandaag waag ik de sprong om jullie een vraag te stellen die me al dagen bezighoudt en waar ik maar geen antwoord op kan vinden. \/p>
We hebben sinds twee weken een jonge Duitse herder (vandaag precies 3 maanden oud). Na twee dagen bij ons stonden zijn beide oortjes al perfect rechtop! \/p>
Vier dagen geleden zijn we bij de dierenarts geweest en zij zei dat alles er perfect uitzag. \/p>
Maar sinds drie dagen hangt er één oortje... en ik ben bang dat het tijdens het wandelen is geknakt. Zijn halsband was namelijk iets te groot en toen de hond naar achteren trok (omdat hij een andere hond tegenkwam), is zijn oor misschien klem komen te zitten en zo beschadigd geraakt. \/p>
De volgende afspraak bij de dierenarts is pas over een maand, dus ik hoor graag jullie mening. \/p>
Natuurlijk weet ik dat hij nog tijd genoeg heeft om ze goed rechtop te krijgen, maar als het echt kapot is, maak ik me toch zorgen... Ik voeg even een foto toe ;)
\/p>\/p>