Vetbollen voor vogels = GEVAAR

O
Orah76 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi, Orah is nu 16 maanden oud en ze heeft maandag aan het eind van de middag een vetbol voor vogels gegeten. Sindsdien moet ze overgeven en heeft ze diarree. Ik heb vandaag, woensdag, een afspraak bij de dierenarts. Ik zal mijn bericht bijwerken zodat jullie weten wat je in zo'n geval moet doen. \/p>

Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt?\/p>

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

15 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Damsdams
    Damsdams Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ik hang in de winter (oktober tot maart) vetbollen op, maar vooral zonnebloempitten. Vanaf het voorjaar laat ik de mezen lekker zelf de insecten, rupsen en dat soort dingen aanpakken. Verder zet ik het hele jaar door bakjes water neer, vooral tijdens hittegolven. Laat je nog even weten wat de dierenarts zei? Maak je voor nu niet te veel zorgen hoor. ++

Vertaald Frans
    O
    Rapporteren

Dat staat in het eerste bericht: maandag aan het eind van de middag, en sindsdien heeft hij last van overgeven en diarree. Het is een vetbolletje en geen brokjes. Zijn eigen brokjes gaan al sinds zijn geboorte hartstikke goed.

Vertaald Frans
    O
    Rapporteren

De samenstelling is: granen, oliën en vetten, zaden, mineralen, antioxidanten. Hopelijk is het niet al te erg... de afspraak staat om 16:45 uur. Ze speelt nog wel buiten, maar ik haal haar naar binnen omdat ik niet wil dat ze zichzelf uitput. Ze is in ieder geval nuchter.

Vertaald Frans
    O
    Rapporteren

We hebben ze maandag in onze bomen gehangen. We hangen ze het hele jaar door op en ik heb echt geen idee waarom of hoe ze het voor elkaar heeft gekregen om er eentje te pakken. En ze hangen nog wel zo hoog!! Ik vond het hele netje bij de boom, maar alle zaadjes waren weg.....

Vertaald Frans
    Beaujabote
    Beaujabote Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Hoe is ze bij die vetbol gekomen? Normaal gesproken zijn die dingen niet echt bestand tegen de temperaturen van de afgelopen tijd.

Vertaald Frans
  • 15 reacties van 15

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!