Mijn Duitse herder (3 maanden) heeft een dode vogel gegeten, wat zijn de risico's?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Mijn hond heeft tijdens het wandelen een dode vogel gegeten. Het beestje was al een week dood. Wat moet ik doen?

ps: ik kan pas aanstaande dinsdag naar de dierenarts omdat ik problemen heb met de auto :)

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

4 antwoorden
Sorteren op:
  • ?
    Rapporteren

Ik denk niet dat het gevaarlijk voor hem is, maar hou het wel even in de gaten.🙂

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik denk niet dat het erg is hoor, mijn Duitse herder jaagt veel, begraaft haar prooien en eet ze later pas op haha. Maar zij krijgt rauw vlees en ook zo'n beetje alles wat er van mijn bord komt... ik weet niet of ze een sterkere maag heeft dan die van jou hihi.

Vertaald Frans
    Humeur-De-Chien
    Humeur-de-chien Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi Jafar,

Hoe weet je dat de vogel al een week dood was?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Je moet hem goed in de gaten houden. Als hij overgeeft of als je merkt dat hij zich anders gedraagt dan normaal, vraag dan aan iemand of die je naar de dierenarts kan brengen... In ieder geval zal die kleine van je wel een flinke adem hebben 😋

Vertaald Frans
  • 4 reacties van 4

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!