Krakende gewrichten bij puppy
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Afkorting van brokjes
Inderdaad, ook al lijkt hij nergens last van te hebben, kun je het beste even naar de dierenarts gaan voor een röntgenfoto... Arm ventje... :/
Crocs ????
Maar mijn man heeft net even aan zijn poot gezeten en hij zei dat hij de knie voelde kraken.
Verder lijkt hij er geen last van te hebben, hij krijgt Royal Canin Duitse Herder Junior.
Eerlijk gezegd vind ik dit geen goed teken! Het is misschien nog te vroeg om echt van dysplasie te spreken, maar dit zijn wel de symptomen... Je moet weten dat genetica niet alles is! Het bepaalt voor maar 20% of een hond dysplasie krijgt of niet, de overige 80% hangt af van de omgeving en het leven van de pup! Als hij springt, trappen loopt, te lang wandelt of rent, of geen goede voeding krijgt... dan is de kans groot dat de pup dysplasie krijgt, ook al hadden zijn ouders het niet! Dus ja, het is ernstig en je moet echt goed opletten!
Ik raad je aan om voedingssupplementen te gebruiken (YuMOVE Young & Active); die zijn erg effectief en zullen je hond verlichting geven! Mijn sint-bernard had ook last van zijn pootjes en dat is nu over dankzij deze supplementen. Kijk daarnaast eens naar andere voeding (ik weet niet wat je je pup nu geeft) en voorkom dat hij springt of te lange wandelingen maakt!
6 reacties van 6