[Help] Mijn hond springt op de meubels!

Sharkim125
Sharkim125 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal.

Ik heb Jerry nu iets langer dan een maand, hij is een kruising tussen een Australische herder en een Duitse herder van 5 maanden oud ^^

Ik heb me goed ingelezen voordat ik hem in huis nam en zijn opvoeding gaat eigenlijk geweldig. Hij houdt van leren, naar buiten gaan, rennen, spelen en is echt een knuffelkont.

Maar er is een probleempje dat ik zo snel mogelijk moet oplossen. Mijn moeder is gastouder en past dus thuis op kleintjes van onder de 3 jaar.

Het probleem is dat mijn hond springt, de hele tijd. Even ter verduidelijking: hij springt constant op de meubels, echt de hele tijd. Hij doet dit pas sinds 2-3 dagen, daarvoor was zijn opvoeding perfect. Hij stopt niet met het neerzetten van zijn voorpoten als we eten en op de meubels... eigenlijk heb ik gemerkt dat hij het vooral doet op de plek waar mijn moeder kookt x) En ik moet eerlijk bekennen dat ik geen oplossingen heb om dit aan te pakken, behalve hem wegduwen en "nee" zeggen, maar daar ben ik niet zo'n fan van. En ik moet dit echt snel oplossen, ik denk dat jullie wel begrijpen dat dit gedrag met kleine kinderen in huis echt niet handig is ^^'.

Hebben jullie misschien tips of oplossingen om me te helpen? Bedankt :)

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

33 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ja, dat lijkt me inderdaad nog wat vroeg om over de puberteit te praten... de oplossing ligt vast ergens anders... hoe dan ook, ik hoop dat iemand je een antwoord geeft want ik wil er zelf ook op voorbereid zijn, aangezien dat bij Jun ook wel eens zou kunnen gebeuren... sterkte!

Vertaald Frans
    Missloute
    Missloute Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, ik denk dat je hond midden in de puberteit zit...

Vertaald Frans
  • 33 reacties van 33

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!