Dobermann in een appartement

M
Marilyncaro Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi! Ik zou graag een hond willen en er zijn verschillende rassen die ik leuk vind, maar ik moet eerlijk zeggen dat de dobermann me het meeste aanspreekt.

Ik woon echter in een appartement en ik werk ook, dus is het dan wel verstandig om er een te nemen? Ter info: toen ik nog bij mijn ouders woonde, was ik degene die het meeste voor de hond van mijn broer zorgde; ik liet haar altijd uit en deed de training en opvoeding.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

12 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Satamine
    Satamine Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Een Dobermann de hele dag alleen in een appartement? Dan zijn het niet alleen de meubels die verdwijnen, maar je hele appartement; zelfs de muren worden gesloopt 😈😈 Maar er is een oplossing: elke avond doe ik 3 uur aan spelletjes en wandelingen en minstens 10 km naast de fiets + een camera om te checken of ze overdag wel lekker slaapt.

Vertaald Frans
    R
    Roucoulou64 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, je kunt prima een hond in een appartement houden, zolang je het gebrek aan ruimte maar compenseert met veel wandelingen. Zeker omdat de Dobermann een grote hond is. Maar als je van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat werkt... geen enkele hond verdient het om de hele dag alleen in een appartement te zitten.

Het hangt dus echt af van je werktijden. Als je lange dagen maakt, moet je iemand vinden die voor je hond zorgt en hem uitlaat.

Anders, als de tijd dat je weg bent geen probleem is, is het aan jou om je hond elke dag genoeg uit te laten en hem lekker te laten uitrazen.

Vertaald Frans
  • 12 reacties van 12

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!