Hoi,
Ik heb even een vraagje.
Als ik met m'n hond (een Dalmatiër van 11 maanden) ga fietsen of hardlopen, krijgt hij last van diarree.
Een voorbeeldje:
Hij eet 's ochtends rond 8 of 9 uur de helft van zijn dagelijkse portie en scharrelt daarna wat rond in de tuin.
Rond 14:00 uur pak ik de fiets en gaan we een uurtje op pad (stukjes rustig aan, pauzes, wat snellere stukken en altijd een sprintje aan het eind voordat we naar huis gaan).
Maar goed, na 10 minuten rennen stopt hij in de berm, doet hij zijn behoefte en gaat hij weer door alsof er niks aan de hand is.
Het is echt heel waterig, alsof hij ziek is.
Terwijl zijn drollen thuis gewoon helemaal normaal en stevig zijn.
Het lijkt wel alsof zijn spijsvertering versnelt door de opwinding (hij is superblij als hij doorheeft dat we gaan) of door de fysieke inspanning.
Want buiten dat ene moment is hij hartstikke fit en heeft hij een veel betere conditie dan ik...
Wat denken jullie hiervan?
Ik maak meteen even van de gelegenheid gebruik om nog een vraag te stellen, dan hoef ik geen nieuw topic te openen.
Om op te slapen geven we hem oude dekbedden.
Die maakt hij dan tot een prop tussen zijn poten en dan gaat hij flink tekeer... als je begrijpt wat ik bedoel.
Is dit gewoon het ontdekken van zijn seksualiteit en gaat dat vanzelf over, of moet ik me hier zorgen over maken?
Bedankt alvast en een fijne dag!