Hoeveel dagen dracht voordat je de puppy's voelt bewegen?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

Ik kom even bij jullie terug om te vragen vanaf hoeveel dagen dracht je de baby's in de buik kunt voelen bewegen?

Ik ben nogal snel bezorgd als het om mijn hond gaat, maar ze is zelf nog superactief en helemaal niet moe!

Het is toch prachtig, zo'n zwangerschap bij onze trouwe viervoeters :)

Ze is nu al 50 dagen drachtig.

Bedankt!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

9 antwoorden
Sorteren op:
  • ?
    Rapporteren

Deze post is al meer dan een jaar oud.

Bovendien, voordat je aan een nestje begint... moet je je eerst goed inlezen.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

De pups van mijn hond bewegen de afgelopen twee dagen heel veel. Betekent dit dat ze binnenkort gaat bevallen?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Bedankt voor de reacties, vrienden!

Mijn Frimousse is echt een gekkerd, nog erger dan eerst!

Ze woont samen met haar verloofde die haar ook niet met rust laat, ze zijn de hele tijd op elkaar aan het springen! Ik geloof dat ze onvermoeibaar zijn.

Ik heb net een foto van Frimousse op mijn profiel geplaatst met haar dikke buikje!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze ook nooit heb voelen bewegen in haar buik, en toch heeft ze net 9 prachtige puppy's gekregen. Dus maak je geen zorgen, dat zegt helemaal niets... Mijn hond was ook superactief tot het einde van de dracht; met 50 dagen wandelden we nog elke dag een uur in het bos, aan de riem, want anders was ze zoals gewoonlijk gaan rennen lol

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Het is niet genoeg om alleen maar je hand op de buik te leggen. Soms moet je een paar minuten wachten voordat je iets voelt bewegen.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik haal dit bericht even omhoog om te laten weten dat ik net beweging heb gezien in het buikje van mijn Frimousse! Het is de eerste keer dat het daarbinnen beweegt, ook al heb ik al heel vaak over haar buikje geaaid. :)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik maak me zorgen, want ik voel niets bewegen! Ik heb twee weken geleden een röntgenfoto laten maken.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi,

Op 50 dagen dracht zou je de puppy's moeten voelen bewegen als ze rustig ligt en je je hand plat op haar buik legt.

Ben je nog van plan om een röntgenfoto te laten maken om het exacte aantal puppy's te weten?

Vertaald Frans
  • 9 reacties van 9

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!