Mijn chihuahua weegt 5 kg, is dit normaal?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
en Misssms, mijn chucky is 1 jaar en 5 maanden!!
Dank je wel.
Hoi,
De rasstandaard voor een chihuahua is maximaal 3 kg voor een stamboomregistratie, maar zelfs rasechte chihuahua's met een officiële stamboom kunnen best zwaarder zijn dan 3 kilo... Dus stop met tegen dit meisje te zeggen dat haar chihuahua een vuilnisbakje is, hij valt gewoon buiten de rasstandaard... En zet je hond vooral niet op dieet, tenzij je dierenarts dat adviseert... Sommige mensen kletsen echt maar wat uit hun nek... En trouwens, zelfs al is je hond geen 'echte' chihuahua, dan hou je toch niet minder van hem? Dikke knuffel voor je chichi.
kun je me vertellen hoe oud hij is?
Dat klinkt niet echt geruststellend voor haar >_>
Stop met de adviezen over dierenmishandeling op Wamiz: Stop met het adviseren om te slaan, te wurgen, te elektrocuteren, te schreeuwen, pijn te doen, bang te maken, te traumatiseren... Er zijn andere oplossingen mogelijk met respect voor het dier!!
Oké, bedankt!
Geen stamboom = geen chihuahua. De enige manier om een rashond te zijn, is door ingeschreven te staan in een stamboek. Hij hoeft dus niet aan de rasstandaard van de chihuahua te voldoen, dus hij kan best te groot of te zwaar zijn...
Stop met die adviezen over dierenmishandeling op Wamiz: Hou op met het adviseren van slaan, wurgen, stroomschokken geven, schreeuwen, pijn doen, bang maken, traumatiseren... Er zijn andere oplossingen mogelijk met respect voor het dier!!

Kijk, zo ziet hij eruit. Zijn vader is een chihuahua zonder stamboom, zijn moeder een chihuahua zonder stamboom. Hij heeft geen stamboom, maar het is een chihuahua!!!!!!!!