Mijn chihuahua weegt 5 kg, is dit normaal?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Mijn chihuahua weegt 5 kg en is 1 jaar en 3 maanden oud. Hij heeft een schofthoogte van 30 cm, maar hij is niet dik. Hebben jullie wat meer informatie voor me?!?!

bedankt (:

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

42 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

en Misssms, mijn chucky is 1 jaar en 5 maanden!!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi,

De rasstandaard voor een chihuahua is maximaal 3 kg voor een stamboomregistratie, maar zelfs rasechte chihuahua's met een officiële stamboom kunnen best zwaarder zijn dan 3 kilo... Dus stop met tegen dit meisje te zeggen dat haar chihuahua een vuilnisbakje is, hij valt gewoon buiten de rasstandaard... En zet je hond vooral niet op dieet, tenzij je dierenarts dat adviseert... Sommige mensen kletsen echt maar wat uit hun nek... En trouwens, zelfs al is je hond geen 'echte' chihuahua, dan hou je toch niet minder van hem? Dikke knuffel voor je chichi.

Vertaald Frans
    Célineo
    Célineo Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Dat klinkt niet echt geruststellend voor haar >_>

Stop met de adviezen over dierenmishandeling op Wamiz: Stop met het adviseren om te slaan, te wurgen, te elektrocuteren, te schreeuwen, pijn te doen, bang te maken, te traumatiseren... Er zijn andere oplossingen mogelijk met respect voor het dier!!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren
    Dat is vast geen echte chihuahua, ik heb er zelf ook eentje en die weegt maar 2 kg!
    Vertaald Frans
    Célineo
    Célineo Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Geen stamboom = geen chihuahua. De enige manier om een rashond te zijn, is door ingeschreven te staan in een stamboek. Hij hoeft dus niet aan de rasstandaard van de chihuahua te voldoen, dus hij kan best te groot of te zwaar zijn...

Stop met die adviezen over dierenmishandeling op Wamiz: Hou op met het adviseren van slaan, wurgen, stroomschokken geven, schreeuwen, pijn doen, bang maken, traumatiseren... Er zijn andere oplossingen mogelijk met respect voor het dier!!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Kijk, zo ziet hij eruit. Zijn vader is een chihuahua zonder stamboom, zijn moeder een chihuahua zonder stamboom. Hij heeft geen stamboom, maar het is een chihuahua!!!!!!!!

Vertaald Frans
  • 30 reacties van 42

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!