Mijn chihuahua-pup van 3,5 maand weegt 2,4 kg, is dit normaal?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Heel mooi hoor!
Ik ben echt geen fan van chihuahua's, maar jouw hondje is echt een dotje!
Klopt, het is geen raszuivere chihuahua, maar dat maakt hem er echt niet minder schattig op 👌
Ik heb een chihuahua van bijna een jaar oud en hij weegt lang niet zoveel (bij de laatste weging woog hij 2,2 kg).
Dat weet ik. Mijn andere 2 honden komen uit het asiel.
Zeker als je bedenkt dat je bij een stichting of in het asiel rond de 250 € of zelfs minder kwijt bent voor een hond die al gechipt, gevaccineerd, ontwormd en gesteriliseerd is.
Dat is een hoop geld :/
Ja, hij is vast wel een kruising. Ik heb er maar 350€ voor betaald (niet gechipt of gevaccineerd). Bedankt voor jullie reacties :)
Hier is een foto van hem van de zijkant:

Ik vind dat hij niet echt het kopje van een chihuahua heeft; zijn ogen puilen minder uit en zijn snuit is wat langer. Waarschijnlijk een kruising chihuahua, maar geen rashond. Ik hoop dat je er niet de prijs van een rashond voor hebt betaald.
Maar hij is wel heel schattig (leuker dan een chihuahua als je het mij vraagt) :)
Heb je een foto van hem terwijl hij van opzij staat? Ik heb de indruk dat hij best korte pootjes heeft, hij is waarschijnlijk een kruising.
Het is gewoon een chihuahua-kruising. Hij wordt inderdaad zwaarder dan een echte chihuahua, maar het blijft gewoon een klein hondje.