Meningen gevraagd: kruising dwergkees x chihuahua
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ik schaam me er totaal niet voor om foto’s van mijn hond te maken. Mensen met een beperking en dieren die worden weggestopt omdat ze 'anders' zijn, dat vind ik echt walgelijk. Er zitten zulke talentvolle acteurs, komieken, zangers en andere artiesten tussen die gewoon optreden, ondanks hun beperking.
Mensen die zich daaraan storen, moeten maar lekker ergens anders kijken. Gelukkig worden ze niet meer zo buitengesloten als vroeger, op een paar landen na dan. Dat is tenminste hoe ik erover denk. Het is ook gewoon een vorm van discriminatie, en dan heb ik het over lichamelijke beperkingen. De Paralympische Spelen zijn er ook niet voor niets; wat een enorme wilskracht laten die sporters zien, daar kunnen we nog wat van leren.
Er zijn er een hoop met deze afwijking die geen last hebben van een snotneus, ondanks dat de snuit korter is. Champagne kreeg een oogontsteking en toen ze hem opereerden (puur om te kijken of er vuil of parasieten onder het derde ooglid zaten), zagen ze niks, maar ontdekten ze wel dat de traanbuisjes volledig verstopt zaten. Ze hebben alles schoongemaakt, maar het zal nog wel vaker gebeuren. Verder heeft hij geen enkele moeite met eten of drinken, of wat dan ook. Hier is Champagne:

Welterusten voor jou en Prada junior van ons 7 👋 gigi397
Ja hoor, die film ken ik heel goed, ik ben er trouwens dol op. Je hebt de titel helemaal goed, het is inderdaad "The Devil Wears Prada". En wat als ik uiteindelijk zelf de duivel was? 🤔😂
Ik ben gek op bichons, ik heb als kind Coton de Tuléars gehad. Ik vind trouwens dat die twee rassen erg veel op elkaar lijken. Mensen halen ze vaak door elkaar. Ik heb nog nooit een hond met een hazenlip gezien, maar ik moet toegeven dat we die kleine pluizenbolletjes zelfs met hun imperfecties altijd even schattig blijven vinden.
😁 Volgens mij heet die film "The Devil Wears Prada" of iets in die geest.
Persoonlijk kijk ik eerst naar de naam en dan naar het dier. Als de naam totaal niet past bij hoe hij is, dan laat ik mijn fantasie de vrije loop. Mijn Maltezer heet Champagne; hij is levendig, bruist van de vrolijkheid en is echt fijn gezelschap, een echte clown. Hij heeft geen stamboom (pfff, gelukkig maar), want hij is geboren met een hazelipje. Maar dat geeft hem juist een unieke kop en zo herken ik hem tenminste meteen als hij, laten we zeggen, "meegenomen" zou worden.👍
gigi
😁 Cleopatra zou jaloers zijn als ze dit zou zien.
Ik had haar zelf zo genoemd.
Prada, komt dat door de film?
gigi397
Wat lief, bedankt namens haar😊. Op de laatste foto heeft ze haar Biscrok in haar bek haha... Er zit geen spatje kwaad in haar, ze gromt en blaft alleen als ze speelt. Ze is een enorme knuffelkont en is dol op iedereen, zowel mensen als dieren. Dat is soms best lastig, want niet iedereen is zo sociaal als zij😏. Ja, ze heeft inderdaad van die streepjes bij haar ogen... Het is een ijdele meid, ze heeft haar eyeliner gedaan 😂.
😁 Oh jaaaaaaaa, zeker weten!!! Op de laatste foto ziet ze er niet zo blij uit, het lijkt wel alsof ze haar lip een beetje optrekt. Ik ben echt dol op dat zwarte streepje aan de buitenkant van haar ogen (ik neem aan dat het andere oog dat ook heeft).
Een lang en gelukkig leven voor Prada en de groetjes aan je moeder.
Dikke kussjesssssssssssss Jazzzzzzzzzzzz👍
Ze is echt zo schattig!