Meningen gevraagd: kruising dwergkees x chihuahua
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Het is een ontzettend lief en makkelijk hondje. Heel aanhankelijk ook. Ik pas op dit moment een weekje op eentje van 4 jaar voor een vriendin die op vakantie is. Twijfel niet om er zelf een te nemen, je zult er absoluut geen spijt van krijgen!
Goedenavond,
Natuurlijk kunnen die kleine hondjes hartstikke gelukkig zijn in een appartement. Zeker als ze, zoals je zelf al zei, genoeg wandelingen krijgen.
Ik heb zelf een Yorkie-Chihuahua kruising in een appartement en ze is supergelukkig. Ze wordt heel veel uitgelaten.
Hoi allemaal!
Ik zou graag willen weten of deze kleine hondjes gelukkig zijn in een appartement? Natuurlijk wel met wandelingen zodat ze niet de hele dag binnen zitten :)
Als jullie antwoorden hebben, hoor ik het graag ;)

Dit is Tilou, een mannetje van 2 jaar oud, kruising chihuahua/dwergkees.
Ja... en? Ik
👍 Hoi Prada, je hebt helemaal gelijk. Als ik die supervriendelijke blik van hem zie, smelt ik helemaal. Champagne is een hondje van internet dat door zijn eigenaar voor een prikkie werd weggedaan vanwege zijn handicap. Zijn broertjes en zusjes hadden een stamboom. Die stamboom kan me echt gestolen worden, ik heb geen behoefte aan hondenshows en dat soort gedoe met van die vreselijke kapsels. Ik wilde gewoon een maatje, geen ster op Twitter of Instagram. De vrouw van de eigenaar huilde toen ik belde; ik heb de eigenaar zelfs gezegd dat hij hem maar moest houden als het zijn vrouw zoveel verdriet deed, maar hij antwoordde heel resoluut "nee". Zij noemde hem Prince en ik zei dat ik al een naam had gekozen. Haar man stelde toen voor om op de papieren de naam Prince Champagne te zetten en dat heb ik voor zijn vrouw geaccepteerd. Maar ik heb hem altijd Champagne genoemd en ik heb haar een jaar lang foto's gestuurd. Op een dag kreeg ik een noodkreet om coupons van 150 euro per stuk te kopen. Ik had meteen door dat ze gehackt was. Ik heb haar gebeld en dat was inderdaad het geval. Sindsdien heb ik niets meer gehoord, omdat ze niet meer hetzelfde e-mailadres heeft. En ik durf niet te bellen, want zij heeft mij daarna ook nooit meer gebeld. Nou, dat is het verhaal. Sinds drie maanden heeft hij een maatje dat bij mij is komen wonen om van zijn oude dag te genieten met veel liefde, goed eten en veel zorg. Hij is mishandeld, hij is 11 jaar oud en het is een Cavalier King Charles die Charly heet. Met nog 4 andere dieren erbij heb ik dus nauwelijks tijd om me te vervelen😁 Veel liefs en dikke knuffels voor Prada✌
Hij ziet er prachtig en hartstikke schoon uit, ondanks zijn hazenlip. Je ziet echt dat jullie goed voor hem zorgen. En het belangrijkste is natuurlijk de liefde die hij je geeft. Wat andere mensen ook vinden, je kunt beter een lief en fijn dier hebben dat niet perfect is, dan een prachtig mooie hond die onaardig is. Sommige mensen kijken alleen naar het uiterlijk en kiezen de mooiste uit het nest, terwijl er eentje bij zit die misschien niet zo knap is, maar wel veel aanhankelijker en liever is. Die van mij was de laatste van het nest en uiteindelijk heb ik echt geluk gehad; het was liefde op het eerste gezicht voor ons allebei. Zodra ze in mijn armen werd gelegd, klikte het meteen. Ik weet niet hoe haar broertjes en zusjes waren, maar ik heb echt geen moment spijt van haar. Ze is soms misschien een beetje eigenwijs en ze heeft haar minpuntjes, maar alle liefde die ze ons geeft is dat meer dan waard.