Hoi,
Misschien is er geen specifiek antwoord op... Maar als het een betekenis heeft, hoor ik het graag. Ik stond echt even met m'n mond vol tanden te kijken en vroeg me af waarom ze dat nou deed...
Even de situatie:
Ik heb een kleine Cavalier van 8 maanden die 'bijna' zindelijk is (er gebeurt nog wel eens een klein ongelukje). Nu was het bijvoorbeeld net 4 dagen helemaal goed gegaan binnen.
Het is nu zomer, dus de schuifpui staat altijd open als we thuis zijn. Ze kan dus in en uit lopen wanneer ze wil om haar behoefte te doen of te spelen.
's Avonds kijken we vaak een film in bed en ze mag dan bij ons op bed liggen. Daarna gaat ze haar mandje in als we gaan slapen.
Dat gezegd hebbende...
Gisteravond was een normale avond: ze gaat naar buiten om op nachtvlinders te jagen en wij gaan op bed liggen om een film te kijken. Dan komt ze naar binnen (om zoals gewoonlijk bij ons te komen), ze springt op het bed en poef! Een flinke plas recht voor onze neus op het dekbed (terwijl ze een minuut daarvoor nog buiten was).
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er echt niks van begreep... Ze had dit nog nooit gedaan!
Hebben jullie hier een verklaring voor? Of was het gewoon een ongelukje?
Bedankt alvast als iemand een antwoord heeft!