Hoi allemaal,
Als iemand me kan uitleggen hoe ik de zoekfunctie op het forum gebruik, dan voorkom ik dat ik onderwerpen aansnijd die misschien al eerder zijn besproken.
Ik wilde weten of er mensen zijn die een puppybak of hondentoilet hebben uitgeprobeerd om hun pup zindelijk te maken.
We halen binnenkort een puppy van 8 à 9 weken oud op (we hadden liever gewild dat de fokker haar nog één of twee weekjes langer zou houden, maar dat was helaas niet mogelijk).
Omdat ze nog zo jong is, gaan we ervan uit dat het zindelijk maken wel even gaat duren (we maken onszelf wat dat betreft geen illusies). Om de boel een beetje schoon te houden, naast natuurlijk een flinke dosis geduld, vroegen we ons af of het de moeite waard is om zo'n speciale plasplek binnen te proberen. Ik heb op diverse dierensites, zelfs de wat serieuzere, speciale puppy-litter gezien en we waren benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft?
Mijn eigen gevoel zegt dat we het beter kunnen vermijden, zodat de pup niet in de war raakt en er een gewoonte van maakt om het binnen te doen. Maar goed, als jullie een andere mening of ervaring hebben, dan lezen we dat graag!
Bedankt alvast voor jullie reacties!